Modele firmy Revell, dwie wersje przedstawiające modele z roku 2003-2005 oraz 2006-2007, niestety odlewane już w Chinach, co wpływa na jakość odlewów. Chassis czyli rama z podwoziem, zawieszeniem, wnętrzem w obu modelach jest identyczna. Wnetrze modeli różni się tylko deska rozdzielczą.
Karoserie obu modeli:
Płyta podwozia:
Podstawowe ramki wspólne dla obu modeli:
Różne deski rozdzielcze, w wersji 2006-07 ignition box przeniesiony z klatki na cokpit:
zbliżenie na koło i detale:
opony:
oszklenie - jak widać juz pomalowane fabrycznie:
2003-05:
2006-07:
Gumowa siatka i rury:
Jeff Gordon albo Dale Earnhardt Junior w 1-24, nie widać dokładnie bo w kasku
Obie wersje na normalne owale, żeby zrobić model z Daytony, albo Talladegi trzeba dokupić żywiczny nos i tylni wing, produkuje to Modern Motorsport.
Od przyszłego sezonu we wszystkich wyścigach Nascar Nextel Cup będą brały udzieł samochody tkz. COT, czyli samochody jutra. Całkiem nowe konstrukcje, strasznie brzydkie i nikt ich nie produkuje w 1-24. Revell prawdopodobnie nie będzie robił tego modelu ze względu na wysokie koszty uzyskania licencji, pozostanie żywica…
TAK WYGLĄDA COT... pewnie wielu sie spodoba, dla mnie lipa łamie tradycyjne linie Nascar...