Na pierwszy rzut oka model przyzwoity, czyli bez specjalnych fajerwerków, ale również bez zawodu. Na kaście nie będzie specjalnie dużo szlifowania, denerwuje natomiast to, co Revell zrobił z komorą silnika. Większość elementów (w tym chłodnica) jest odlana razem z karoserią, co w znacznym stopniu utrudni malowanie i waloryzację-niedobrze!
Wnętrze odlane jako "wanienka", ale boczki drzwi na szczęśćie są oddzielnym elementem-dobrze!
Dalej już po prostu plastik:
Wypraska chromowana zawiera standardowe felgi, oraz superwypasowe szprychówki-jeden z największych atutów modelu jak dla mnie
Szyby jako 4 oddzielne elementy a nie jedna duża połączona podsufitką-znów dobrze
Dwa komplety opon, do kół serujnych, i naleśniki
Kalki:
I na koniec niespodzianka-z połowy instrukcji gdzieś wyparował tusz. Na szczęście ze strony Revella można ściągnąć całą w pdf-ie
http://www.revell.com/Instruction-Plans ... nloads_pi1[showUid]=2637
Podsumowując model wart zakupienia, ze względu na oryginalną sylwetkę "notchback" i ładne felgi. Przy odrobinie pracy (jak w każdym revellu) i ciekawym pomyśle na malowanie na pewno będzie przyciągał wzrok.