bARTZ napisał(a):Link ciekawy szkoda że po czesku choć co nieco można się domyśleć
W każdym razie zostane chyba przy zielonym wariancie w końcu zapasy tego koloru nie mogły skończyć się z dnia na dzień. Izolator zostawiam, a jak nie znajdę szybko db605 to zamykam komory podwozia osłonami(komory chyba też zielone?)
Widzisz, dlatego właśnie przy włoskich maszynach warto zdecydować się na samym początku na konkretne malowanie. Na tej podstawie można określić serię produkcyjną, a co za tym idzie wytwórcę i datę powstania danego samolotu, a to z kolei pozwala na przyjęcie sposobu malowania wnętrza.
Z dużą dozą prawdopodobieństwa można jednak przyjąć, że wnęka podwozia, jego pokrywy i golenie były malowane Grigio Azzurro Chiaro.
Taki sam problem jest z tym izolatorem. Niektóre Charty je miały, ale większość już nie. Brak (lub obecność) izolatora trudno dostrzec, ale łatwo to poznać po maszcie antenowym. Szeroki maszt (podobny do tego z Fiata G.55) oznacza, że izolatora nie było.
Co do silnika, to skoro bardzo sie upierasz to tak całkiem przypadkiem mam taki na zbyciu. Straszny shit, ale patrząc na twoje samozaparcie i zdolności, to wystrugasz z niego coś całkiem sympatycznego.