Robson1 napisał(a):Ładnie się zapowiada.
Na moich aukcjach na Allegro możesz znaleźć blaszki do tego modelu.
Artek82 napisał(a):... A pamiętasz jak mówiłeś o niespodziance noworocznej, troszku opóźnia się I co się dzieje z Łosiem 144, An-24, Jaki i inne ptaki ... .
Robson1 napisał(a):...Na moich aukcjach na Allegro możesz znaleźć blaszki do tego modelu.
Grzegorz2107 napisał(a):... Mam wrażenie, że dziurki nie są w tych miejscach, co planowałeś?
drabik napisał(a):A ja się wreszcie doczekałem - Twojej Obecności Praktycznej:) I strasznie to miłe:)
Sam, z uwagi na cenę owych Karasi, swojego na razie w pudle trzymam;) Tam jest bezpieczniejszy
drabik napisał(a):... jak Pan Wagner to może i oszklenie na drucikach i powierzchnie sterowe? Ty nie dasz rady???
JGucwa napisał(a):Tu nie chodzi o to "dam/nie dam rady". Chciałbym, by model mimo wszystko dało się odróżnić od zwykłego modelu redukcyjnego. Gdybym zastosował wszystkie porady pana Wagnera, to model byłby VIN-FREE pomimo braku zastosowania gotowych zestawów waloryzujących.
Powrót do Vintage, czyli wspomnień czar
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości