greatgonzo napisał(a):Podział jakiegokolwiek Mk w przypadku Spitfire na wczesny i późny to rzecz w zasadzie niewykonalna. Zmiany wprowadzano stopniowo. To był płynny proces. W dodatku modyfikacje dotyczyły również istniejących już egzemplarzy.
Ajak napisał(a):a wiesz może czego zmiany dotyczyły?
greatgonzo napisał(a):W grę wchodzą kompletne silniki, śmigła, wiatrochrony, limuzyny, podwozie, skrzydła i drobne ich elementy. Także zmiany w wyposażeniu, jego lokalizacji i różne drobiazgi jak lusterka, oświetlenie itd.
greatgonzo napisał(a):Bo znów, konkretny egzemplarz wymaga własnej, oddzielnej analizy.
Zdecydowanie należy uważać z metodą: 'mam model na ukończeniu, to teraz wybiorę malowanie'. ;)
barszczo napisał(a):greatgonzo napisał(a):Bo znów, konkretny egzemplarz wymaga własnej, oddzielnej analizy.
Zdecydowanie należy uważać z metodą: 'mam model na ukończeniu, to teraz wybiorę malowanie'. ;)
Święte słowa. Za mną lata coś takiego, a właściwie prawie się materializuje:
LFMk.Vb EP509 z 303 Dywizjonu, bardzo ciekawy egzemplarz z kilkoma fajnymi smaczkami. Królestwo za widok lewej strony .
Jostein napisał(a):No tak, widzę indywidualne rury wydechowe, podwójne wzmocnienia nad komorami podwozia. Co przegapiłem?
(na tym zdjęciu nie widać ale ma )
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości