Gienek napisał(a):wnętrza osłon silników samolotów Grummana:[/b]
malowane kolorem Grumman Grey oraz, co częste zwłaszcza dla F4F - ANA611. Kolor IG w osłonach silników pojawiał się jedynie do końca 1943 r. Później jedynie malowane kolorem Grumman Grey.
Jacek Bzunek napisał(a):Darek kiedy zaczynasz model?
Darek Trzeciak napisał(a):Aż mnie świeżbi żeby już go zacząć Ale najpierw muszę uzbierać trochę kwitów aby uzupełnic luki w wiedzy o rzeczonym Hellcacie.
Jacek Bzunek napisał(a):Czyli dla wczesnego F6F3 prawidłowe będzie pomalowanie wnętrza osłony silnika na Interior Green?
Jacek Bzunek napisał(a):Czy można liczyć na modelarskie wyjaśnienie co to takiego Grumman Grey?
Darek Trzeciak napisał(a):uzupełnić luki w wiedzy o rzeczonym Hellcacie
Jacek Bzunek napisał(a):Czyli masz już namierzony konkretny przypadek?
Gienek napisał(a):Mogę pomóc w ich zapchaniu
Darek Trzeciak napisał(a):Pierwotnie zakładałem, że zrobię go do kolekcji w moich ulubionych barwach FAA ale skoro Edek ma w przyszłości wypuscić takowego więc zrobię w malowaniu pudełkowym
Jacek Bzunek napisał(a):... lub dużo mniej popularne FAA i zabawę z tzw. kalkomaniami Techmodu.
Gienek napisał(a):wnętrza kabiny:
zawsze ANA 611
Gienek napisał(a):malowane kolorem Grumman Grey oraz, co częste zwłaszcza dla F4F - ANA611.
Gienek napisał(a):Jacek Bzunek napisał/a:
Czyli dla wczesnego F6F3 prawidłowe będzie pomalowanie wnętrza osłony silnika na Interior Green?
Zwłaszcza z pierwszych serii, tych z charakterystycznym kamuflażem dwubarwnym.
Ame-iro napisał(a):Czytałem, że miały kokpity w kolorze Bronze Green ... na tą pierwszą setkę ... stare zapasy farby
Ame-iro napisał(a):Chyba że chodzi o licencyjne FM
Ame-iro napisał(a):a dopiero potem (wraz z przejściem na trójbarwny schemat?) IG zastąpił szary we wnętrzach osłon?
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości