Najłatwiej rozpoznać patrząc po prawych burtach - wskazówką do odróżniania A i B od C i D jest lokalizacja gniazd ładowania instalacji elektrycznej i tlenowej.
Tu przykładowy B:
Tutaj D-1:
Wedle aktualnych ustaleń, w Hiszpanii najpewniej w ogóle nie było żadnych 109 C. Rozkład wygląda mniej wiecej (użyte celowo - piszę z głowy, a poza tym przynależności niektórych egzemplarzy nie da się stwierdzić z całą pewnością z braku odpowiednich ujęć bądź w paru przypadkach wręcz jakichkolwiek zdjęć) tak:
6•3 - 6•16 - Bf 109 A
6•17 - 6•58 - Bf 109 B (zamieszanie jest z 6•56, których najprawdopodobniej były dwa - "właściwy" w wersji B i drugi C lub D, przygotowany do serii propagandowych zdjęć)
6•59 - 6•86 (oraz 6•95) - Bf 109 D-1
6•87 - 6•131 (oprócz 6•95) - Bf 109 E-1/E-3 [E-1 były z pewnoscią nastepujące maszyny: 6•118, 6•119, 6•120, 6•121, 6•123, 6•124]
Shadowmare- fajny wybór malowania. Dorzucam prawe skrzydło w pełnej krasie: