Powklejałem do rysunku z ML100 co zobaczyłem na zdjęciu rosyjskim, też ML100 oraz złożone podwozie z elementów tego rysunku.
Prawie pasuje, tylko z przodu kesonu coś ciasno.
Jeżeli chodzi o wspomniany element to wiem o nim mniej niż wcześniej
Może ważniejsze jest pytanie: jak zamocowany jest "stały" koniec siłownika hydraulicznego?
Ponadto, ze zdjęcia oraz malunku można chyba wyciągnąć wniosek, że "widelec" wciągania koła ma poprzeczkę łączącą oba końce-mieści się nad golenią i widać ją częściowo na foto.
Z kolei zaznaczone wzmocnienia, widoczne na zdjęciu oraz przegroda-wzmocnienie "pomiędzy kołami" powinny być spięte wspólną przegrodą poprzeczną i to na niej prawdopodobnie zamocowano koniec siłownika hydraulicznego.
I jeszcze jedno, to kluczowe zdjęcie wnęki na koła jest zrobione, wg mnie, szerokim kątem i przez to płytka perspektywa zaburza odbiór.
Ponieważ przegrodę wzdłużną , śladową, widziałem tylko w modelu 1/72 wrysowałem ją jak umiałem z otworami ulgowymi /niektóre domyślne/ oraz usztywnieniami poprzecznymi /2 sztuki/.