Gienek napisał(a):Czyli ktoś coś miesza
"Tex" jako dowódca 23rd przy swoim osobisty P-51A w grudniu 43':
Gienek napisał(a):Problem chyba w tym, ze w jakimś opracowaniu ktoś pod zdjęciem:
"P-51B probably 23rd..."
Żółte pasy, biały kołpak (
michalp78 napisał(a):Swoją drogą ciekawe skąd ten trójkolorowy kołpak w malowaniu aeromastera i mastercrafta? Może jest jeszcze jakaś inna fotografia Bull Froga I.
caughtinthemiddle napisał(a):nadal nie mam pewności, jak powinien wyglądać jego Fw 190 (którykolwiek).
michalp78 napisał(a):Gdzie tak napisano?
Gienek napisał(a):After this P-51A was assigned as his personal plane
zegeye napisał(a):No właśnie... biały, czy może srebrny? A może żółty.... taka informacja jest w książce z serii Flying Colors (Squadron)
Gienek napisał(a):"Tex Hill: Flying Tiger," - Honoribus Press
a opublikowanym w Airport Journals:
Lt. Col. Tex Hill took command of the 23rd Fighter Group in November 1943. After this P-51A was assigned as his personal plane, his crew chief decorated it with shark’s teeth and painted “The Bullfrog,” his pet name for his wife, on the side of the engine
Jaho63 napisał(a):No fajowo by było, ale raczej po tych odrapaniach to jest (na zdjęciu) P-51B, niestety.
michalp78 napisał(a):Na zdjęciu RAV serial to chyba 4312330. W powyższym zestawieniu brakuje numerów z końcówkami od 30 do 38. Może do Chin poszły kolejne? Wiem, że to mocno naciągane, ale skoro "263" ma końcówkę 30 to "267" - 34? Niestety nijak to nie jest podobne do numerka pojawiającego się we wszystkich publikacjach.
Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości