Strona 2 z 2

Re: Bf 109G-2 MT-208

PostNapisane: poniedziałek, 8 maja 2017, 18:51
przez Jacek Bzunek
Podziękował za zainteresowanie tematem i szybką odpowiedź.

Kuba P. napisał(a):...szprychy :lol:

Niech Ci będzie że ramię nie szprycha.

Re: Bf 109G-2 MT-208

PostNapisane: poniedziałek, 8 maja 2017, 23:50
przez Kuba P.
Nie no spoko, szprychy to jak najbardziej słowo polskie tylko mnie rozbawiło w kontekście tych felg :)

Te sześcioramienne koła 109 to są odlewy z elektronu, całkiem skomplikowane. Potem koła urosły na szerokość i wysokość (poprawiam się, coś mnie zaćmiło) z rozmiaru 650x150 na 660x160 a felgi uproszczono technologicznie. Na koniec 109 stanął na balonowych oponach 660x190 i jeszcze prostszych felgach ale to już w późnych G-14/G-10 oraz K.

W każdym razie Edek zrobił prześliczne te koła zarówno wczesne 150 jak i późniejsze 160.

Re: Bf 109G-2 MT-208

PostNapisane: środa, 9 sierpnia 2017, 17:16
przez Jacek Bzunek
Następny problem - kółko ogonowe male czy duże? Na obrazku wygląda na duże.
Obrazek

Re: Bf 109G-2 MT-208

PostNapisane: środa, 9 sierpnia 2017, 21:12
przez Kuba P.
Moim zdaniem duże i widelec bez nożyc.

Re: Bf 109G-2 MT-208

PostNapisane: środa, 9 sierpnia 2017, 22:20
przez Jacek Bzunek
Podziękował