Strona 1 z 1

Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 01:40
przez iras67
Szukam infa, zdjęć, konfiguracji uzbrojenia defensywnego o Ju-88 A-11 w malowaniu pustynnym Obrazek

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 09:08
przez Muśtax
Obrazek
Obrazek

Myślę że konfiguracja uzbrojenia z obrazka jest ok, 3x Mg81 u góry i Mg81Z w gondoli

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 11:44
przez iras67
Serdeczne dzięki :) . Z jakiego wydawnictwa jest zdjęcie i rysunek? To jest Topdrawings Kagero?

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 13:13
przez Muśtax
Zdjęcie z neta, profile z Kagero
Obrazek

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 14:06
przez dewertus
No własnie - ale z tego co czytałem to wersja A-11 była bez gondoli podkadłubowej... Sam szukałem malowań do wersji bezgondolowych i nie znalazłem "pustynnej"... A w Kagero L1+OK widnieje jako A-10....

Obrazek

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 14:15
przez Pawel Burchard
dewertus napisał(a):No własnie - ale z tego co czytałem to wersja A-11 była bez gondoli podkadłubowej...


Tutaj można podejrzeć skan dokumentu, z którego wynika że A-11 było oznaczeniem tropikalnego A-4.
http://forum.12oclockhigh.net/showthrea ... -11&page=2

pozdrawiam,
Paweł

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 14:16
przez iras67
W wiekszości opracowań które mam A-11 opisywana jest jako tropikalna wersja A-4 przygotowana juz na linii produkcyjnej Junkersa.Dodano tropikalne filtry powietrza i wyposażenie ratunkowe do tropiku. Z tym info z gondolą to na pewno ta wersja?
edit Paweł był szybszy:-)
edit 2 A-10 był tropikalną wersją A-5 które chyba nie miały gondoli.

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 14:32
przez Pawel Burchard
Spojrzę wieczorem do książki Taghona, może tam coś będzie ciekawego odnośnie A-11.

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 14:47
przez Muśtax
Pod standard A-10 podchodził by ten egzemplarz
Obrazek
silniki Jumo 211B-1 i długie skrzydła to standard wersji A-5

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 19:48
przez Pawel Burchard
Pawel Burchard napisał(a):Spojrzę wieczorem do książki Taghona, może tam coś będzie ciekawego odnośnie A-11.


Nie ma nic ciekawego, takie oznaczenie po prostu nie występuje.
Ponadto samolot z początku wątku jest opisany jako L1+DK, zdjęcie z 7.12.1942 (pilot Herbert Isachsen). W podpisie zdjęcia autor pisze o awarii lewego silnika (co niby się zgadza bo lewe śmigło stoi), natomiast w tekście o awarii prawego, co jednak pozostawia wątpliwości czy zestawione jest właściwe zdjęcie i wydarzenie.

pozdrawiam,
Paweł

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: czwartek, 22 czerwca 2017, 22:37
przez dewertus
iras67 napisał(a):W wiekszości opracowań które mam A-11 opisywana jest jako tropikalna wersja A-4 przygotowana juz na linii produkcyjnej Junkersa.Dodano tropikalne filtry powietrza i wyposażenie ratunkowe do tropiku. Z tym info z gondolą to na pewno ta wersja?
edit Paweł był szybszy:-)
edit 2 A-10 był tropikalną wersją A-5 które chyba nie miały gondoli.

Rzeczywiście pomerdałem - wersje bez gondoli to: A-7, A-12 i A-17. Bywały też A-4 Trop i A-5 Trop bez gondoli, ale to były ponoć odosobnione przypadki.

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: piątek, 23 czerwca 2017, 01:10
przez iras67
Jak sądzicie- dać oszklenie nosa bez karabinu?

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

PostNapisane: wtorek, 27 czerwca 2017, 07:28
przez Muśtax
Na moje oko to coś tam majaczy z przodu, może w wersji drukowanej lepiej to widać.