Ju 88 A-11 I./LG 1

Jeśli chcesz porozmawiać o prawdziwych latających maszynach lub szukasz dokumentacji do swojego modelu - napisz o tym tutaj.

Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez iras67 » czwartek, 22 czerwca 2017, 01:40

Szukam infa, zdjęć, konfiguracji uzbrojenia defensywnego o Ju-88 A-11 w malowaniu pustynnym Obrazek
Avatar użytkownika
iras67
 
Posty: 2704
Dołączył(a): środa, 19 marca 2008, 01:55
Lokalizacja: Dębica

Reklama

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez Muśtax » czwartek, 22 czerwca 2017, 09:08

Obrazek
Obrazek

Myślę że konfiguracja uzbrojenia z obrazka jest ok, 3x Mg81 u góry i Mg81Z w gondoli
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
Muśtax
 
Posty: 355
Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 07:57
Lokalizacja: Ptc <-> Lbn

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez iras67 » czwartek, 22 czerwca 2017, 11:44

Serdeczne dzięki :) . Z jakiego wydawnictwa jest zdjęcie i rysunek? To jest Topdrawings Kagero?
Avatar użytkownika
iras67
 
Posty: 2704
Dołączył(a): środa, 19 marca 2008, 01:55
Lokalizacja: Dębica

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez Muśtax » czwartek, 22 czerwca 2017, 13:13

Zdjęcie z neta, profile z Kagero
Obrazek
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
Muśtax
 
Posty: 355
Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 07:57
Lokalizacja: Ptc <-> Lbn

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez dewertus » czwartek, 22 czerwca 2017, 14:06

No własnie - ale z tego co czytałem to wersja A-11 była bez gondoli podkadłubowej... Sam szukałem malowań do wersji bezgondolowych i nie znalazłem "pustynnej"... A w Kagero L1+OK widnieje jako A-10....

Obrazek
Pzdr. Hubert
Jeśli istnieje rozwiązanie martwić się nie ma po co,
jeśli nie ma rozwiązania martwić się nie ma sensu
Avatar użytkownika
dewertus
 
Posty: 3896
Dołączył(a): piątek, 26 czerwca 2009, 01:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez Pawel Burchard » czwartek, 22 czerwca 2017, 14:15

dewertus napisał(a):No własnie - ale z tego co czytałem to wersja A-11 była bez gondoli podkadłubowej...


Tutaj można podejrzeć skan dokumentu, z którego wynika że A-11 było oznaczeniem tropikalnego A-4.
http://forum.12oclockhigh.net/showthrea ... -11&page=2

pozdrawiam,
Paweł
Pawel Burchard
 
Posty: 1037
Dołączył(a): wtorek, 7 lipca 2009, 10:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez iras67 » czwartek, 22 czerwca 2017, 14:16

W wiekszości opracowań które mam A-11 opisywana jest jako tropikalna wersja A-4 przygotowana juz na linii produkcyjnej Junkersa.Dodano tropikalne filtry powietrza i wyposażenie ratunkowe do tropiku. Z tym info z gondolą to na pewno ta wersja?
edit Paweł był szybszy:-)
edit 2 A-10 był tropikalną wersją A-5 które chyba nie miały gondoli.
Avatar użytkownika
iras67
 
Posty: 2704
Dołączył(a): środa, 19 marca 2008, 01:55
Lokalizacja: Dębica

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez Pawel Burchard » czwartek, 22 czerwca 2017, 14:32

Spojrzę wieczorem do książki Taghona, może tam coś będzie ciekawego odnośnie A-11.
Pawel Burchard
 
Posty: 1037
Dołączył(a): wtorek, 7 lipca 2009, 10:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez Muśtax » czwartek, 22 czerwca 2017, 14:47

Pod standard A-10 podchodził by ten egzemplarz
Obrazek
silniki Jumo 211B-1 i długie skrzydła to standard wersji A-5
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
Muśtax
 
Posty: 355
Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 07:57
Lokalizacja: Ptc <-> Lbn

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez Pawel Burchard » czwartek, 22 czerwca 2017, 19:48

Pawel Burchard napisał(a):Spojrzę wieczorem do książki Taghona, może tam coś będzie ciekawego odnośnie A-11.


Nie ma nic ciekawego, takie oznaczenie po prostu nie występuje.
Ponadto samolot z początku wątku jest opisany jako L1+DK, zdjęcie z 7.12.1942 (pilot Herbert Isachsen). W podpisie zdjęcia autor pisze o awarii lewego silnika (co niby się zgadza bo lewe śmigło stoi), natomiast w tekście o awarii prawego, co jednak pozostawia wątpliwości czy zestawione jest właściwe zdjęcie i wydarzenie.

pozdrawiam,
Paweł
Pawel Burchard
 
Posty: 1037
Dołączył(a): wtorek, 7 lipca 2009, 10:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez dewertus » czwartek, 22 czerwca 2017, 22:37

iras67 napisał(a):W wiekszości opracowań które mam A-11 opisywana jest jako tropikalna wersja A-4 przygotowana juz na linii produkcyjnej Junkersa.Dodano tropikalne filtry powietrza i wyposażenie ratunkowe do tropiku. Z tym info z gondolą to na pewno ta wersja?
edit Paweł był szybszy:-)
edit 2 A-10 był tropikalną wersją A-5 które chyba nie miały gondoli.

Rzeczywiście pomerdałem - wersje bez gondoli to: A-7, A-12 i A-17. Bywały też A-4 Trop i A-5 Trop bez gondoli, ale to były ponoć odosobnione przypadki.
Pzdr. Hubert
Jeśli istnieje rozwiązanie martwić się nie ma po co,
jeśli nie ma rozwiązania martwić się nie ma sensu
Avatar użytkownika
dewertus
 
Posty: 3896
Dołączył(a): piątek, 26 czerwca 2009, 01:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez iras67 » piątek, 23 czerwca 2017, 01:10

Jak sądzicie- dać oszklenie nosa bez karabinu?
Avatar użytkownika
iras67
 
Posty: 2704
Dołączył(a): środa, 19 marca 2008, 01:55
Lokalizacja: Dębica

Re: Ju 88 A-11 I./LG 1

Postprzez Muśtax » wtorek, 27 czerwca 2017, 07:28

Na moje oko to coś tam majaczy z przodu, może w wersji drukowanej lepiej to widać.
Pozdrawiam
Paweł
Avatar użytkownika
Muśtax
 
Posty: 355
Dołączył(a): poniedziałek, 25 października 2010, 07:57
Lokalizacja: Ptc <-> Lbn


Powrót do Lotnictwo - rzeczywiste

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości