Kongo 1/700 Hasegawa

Zestawy, relacje z budowy, galerie ukończonych modeli, porady i problematyka modelarstwa szkutniczego.

Kongo 1/700 Hasegawa

Postprzez winters » czwartek, 11 listopada 2010, 01:38

Witam!
To moja dziewicza relacja. Dziewicza dwukrotnie, bo pierwsza na forum i pierwszy to model w skali 1/700. Do tej pory na warsztacie były samoloty 1/72 i 1/48 oraz figurki 1/16. Po przerwie, trwającej jakieś 10 lat, postanowiłem wrócić do dawnego hobby, szafa zawalona modelami 1/48 a ja kupiłem właśnie pancernik Kongo 1/700. Nie mam doświadczenia w tej skali, nie wiem jakich farb użyć, więc liczę na pomoc tak szacownego grona. Na początek dokupiłem lufy artylerii głównej i blachę Kirishimy - ten sam typ - od Edwarda. W drodze są armaty 127mm oraz przeciwlotnicze 20mm od Niko. Teraz - kilka zdjęć. Budowa, mam nadzieję, zacznie się w weekend. Tymczasem - kilka zdjęć.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Hmm, obrazków nie widać , czy ktoś może poradzić , jak zrobić by były od razu w poście?
dzięki...
Ostatnio edytowano czwartek, 11 listopada 2010, 12:12 przez winters, łącznie edytowano 4 razy
Avatar użytkownika
winters
 
Posty: 46
Dołączył(a): niedziela, 29 sierpnia 2010, 01:16

Reklama

Re: Kongo 1/700 Hasegawa

Postprzez Cichociemny » czwartek, 11 listopada 2010, 01:47

Pierwsze zdjęcie Ci poprawiłem. Zobacz sobie edytując posta jak to powinno wyglądać. Jakby co- pisz na pw.
Cichociemny
 
Posty: 2637
Dołączył(a): środa, 26 września 2007, 19:33

Re: Kongo 1/700 Hasegawa

Postprzez winters » czwartek, 11 listopada 2010, 12:13

Już poprawiłem. Dzięki, Cichociemny.
"Samo zwycięstwo nic nie znaczy, trzeba umieć je wykorzystać" - Napoleon Bonaparte
"Jeżeli zwyciężę, nikt mnie nie zatrzyma, jeżeli przegram - umrę" - George S. Patton


12krzesel.com - pierwszy klub kolacyjny w trójmieście
Avatar użytkownika
winters
 
Posty: 46
Dołączył(a): niedziela, 29 sierpnia 2010, 01:16

Re: Kongo 1/700 Hasegawa

Postprzez Okrach » czwartek, 11 listopada 2010, 13:22