[Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Zestawy, relacje z budowy, galerie ukończonych modeli, porady i problematyka modelarstwa sci-fi., fantasy i kosmicznego.

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » poniedziałek, 3 października 2011, 08:48

Oczka jeszcze w fazie produkcji, tak jest. Dyńkę też będę jeszcze lekko malował, bo rozjechały mi się odcienie z resztą pancerza.

W galerii będzie dużo fotek, także z przedmiotami któych wymiary wszyscy znają. Kawałek modelu na półce będzie, bez dwóch zdań.

Dzięki za komentarze.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3720
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Reklama

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » poniedziałek, 3 października 2011, 09:09

Mr. Headshok napisał(a):Faktycznie, całkiem duży.

Eee tam daliście się nabrać to taki trik Maćka :P
Ten czołg to taki malutki jest jak pudełko zapałek.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » poniedziałek, 3 października 2011, 22:03

levee napisał(a):Ostatnie zdjęcie rządzi - złapał szczurka! :D
Jak znajdzie takiego drugiego i poobrywa wieżyczki, to będzie miał wrotki i dodatkowo dwie chochle :lol:


Zainspirowałeś mnie tym tekstem o wrotkach :mrgreen: Szkoda, że nie mam drugiego Tygrysa. No ale coś wykombinuję w galerii końcowej.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3720
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » piątek, 7 października 2011, 22:32

Bazooka może być, czy zrobić w innej konkwencji kolorystycznej? Nie jest na gotowo, wstępne przygotownie. Podkład Gaia black, malowanie mieszanką Gunze SM Super Iron + Gunze Metal Black delikatnie fuknięte Alclad Gun Metal.

Obrazek

Obrazek

Głowa jeszcze nie jest skończona, na razie nie wygląda najlepiej, bo nie gra z resztą pancerza.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3720
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Przemek - MaXus » piątek, 7 października 2011, 22:45

Macio4ever napisał(a):Bazooka może być, czy zrobić w innej konkwencji kolorystycznej?

Z jednej strony, teraz fajnie komponuje się z całością. Z drugiej, inny akcent kolorystyczny może wniósłby trochę dynamiki postaci, ale sam nie wiem :?, tym bardziej jaki kolor, może stal, jaśniejsza zieleń? .
Jeśli obicia i przetarcia, to ja zrobiłbym jeszcze w tylnej części bazooki, u spodu - tam gdzie opiera się ją o bark. Chłopak cały kanciasty, więc i o zarysowania w tym miejscu, myślę, łatwo.
Avatar użytkownika
Przemek - MaXus
 
Posty: 964
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 15:11
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » piątek, 7 października 2011, 23:43

Przemek - MaXus napisał(a):Jeśli obicia i przetarcia, to ja zrobiłbym jeszcze w tylnej części bazooki, u spodu - tam gdzie opiera się ją o bark. Chłopak cały kanciasty, więc i o zarysowania w tym miejscu, myślę, łatwo.

Chyba że on z tego strzela jak Terminator.
Z ręki :)
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Przemek - MaXus » piątek, 7 października 2011, 23:52

Kazik napisał(a):Chyba że on z tego strzela jak Terminator.

No chyba, że ... ;o) .
Nie powiem, wygląda w sumie na niezłego chojraka :) .
Avatar użytkownika
Przemek - MaXus
 
Posty: 964
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 15:11
Lokalizacja: dolnośląskie

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » sobota, 8 października 2011, 08:18

Z otarciami, to się zgadzam - słuszna uwaga. Że jest z niego wirazka to zgoda ale czasem nawet dla wygod niesie tę rurę na barku ;o) .

Co do kolorystyki to też miałem tę zagwozdkę. Zielony, nawet jaśniejszy z odrapaniami też by się troche zlewał. Taki stalowo czarny podobnie. Poza wygodnictwem, ciagnie mnie aby tak zostawić, bo podoba mi się uzyskany kolor.

Może zrobię mu różowy topór aby go ożywić? :mrgreen:
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3720
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez ROMAN » sobota, 8 października 2011, 08:48

Jest dobrze z tą bronią aczkolwiek facet z przyszłości więc jak dziś broń jest barwiona. Teraz choć mi się podoba, wygląda troszkę jak odcinek żeliwnej rury, ale do konwencji pasuje jak ulał. Moim zdaniem zostaw jak jest. Fajnie wyglądają fotki z dodatkami jak czołg. Coś jest w tym nierealnego jak sama postać. Coś jak paczka Marlboro w jednej ręce i pet w drugiej?
Avatar użytkownika
ROMAN
 
Posty: 2178
Dołączył(a): niedziela, 23 września 2007, 13:22

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » poniedziałek, 17 października 2011, 20:00

Dziękuję za Wasze uwagi i doping. Broń zostawię tak jak na zdjęciach. To już przed ostatnia aktualizacja - pomalowałem w tej samej konwencji karabin i topór. Bazooka otrzymała celownik...

Obrazek

Obrazek

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3720
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Tomek Hejmo » poniedziałek, 17 października 2011, 20:01

Rękojeść od topora zrób w drewnie.
Avatar użytkownika
Tomek Hejmo
 
Posty: 2063
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 20:00

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » poniedziałek, 17 października 2011, 20:07

Myślałem o tym, tak samo jak w przypadku rączek do broni. Ale po pierwsze topór ma giętą rękojeść i w sumie nie miało by sensu robić jej z drewna dla łapy robota. Z drugiej strony dałoby to trochę ożywienia w kolorach. Przemyślę sprawę raz jeszcze.

Teraz jak jeszcze raz obejrzałem zdjęcia, to widzę że przegiąłem z obiciami na karabinie - już to poprawiłem. Na szczęście główne kolory to lakiery, a obicia emalie więc łatwo zmywać bez konsekwencji.
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3720
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » poniedziałek, 17 października 2011, 23:00

Tomek Hejmo napisał(a):Rękojeść od topora zrób w drewnie.

A ja uważam że nie. Kiepsko by to wyglądało.
Przecież to robot przyszłości z elektronowym toporem i z pancerzem zbudowanym z jakichś bliżej nieokreślonych metali. Tam nie ma innych materiałów tylko surowe metale lub matalopodobne więc gdzie tu rękojeści z drewna.
Macio4ever napisał(a):Teraz jak jeszcze raz obejrzałem zdjęcia, to widzę że przegiąłem z obiciami na karabinie -

A mi się podobał taki jaki był. Mógł być bardziej złachany bo jako karabin był częściej używany niż topór i bazuka.
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Kazik » piątek, 21 października 2011, 23:35

No, halo!!!
Czekamy na tarczę! :P
Obrazek
Pozdrawiam
Marek
Avatar użytkownika
Kazik
 
Posty: 3566
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 13:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Gundam] Duży, zły i poobijany - Zaku Mine Layer

Postprzez Macio4ever » niedziela, 30 października 2011, 18:59

Kazik napisał(a):No, halo!!!
Czekamy na tarczę! :P


Ależ proszę bardzo. Postanowiłem, że tarcza dostanie z jakiejś broni energetycznej albo lasera - czegoś, co topi metal. Wpadłem na pomysł aby zrobić te zniszczenia bardziej realistyczne, korzystając z cyny.
Roztopiłem cynę i spuszczałem krople z różnej wysokości i na różne materiały. Wybrałem sobie odpowiadające mi zastygnięte kawałki cyny:

Obrazek

Z tej grupy wybrałem jeden rozprysk, który najbardziej pasował mi do koncepcji uszkodzeń i przykleiłem do tarczy. Pod spodem podebrałem frezem aby był odpowiedni wytopiony dołek.

Obrazek

Teraz wszystko pomaluję. Korzyści mam co najmniej dwie: w miarę realistyczne wytopienia, które trudno uzyskać ze szpachli albo plastiku i możliwość zmycia z części z nich farby, co da mi od razu metaliczny połysk.

Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Reszta robota złożona, galeria wkrótce.

Obrazek

Obrazek
First Man Than Machine
Avatar użytkownika
Macio4ever
 
Posty: 3720
Dołączył(a): poniedziałek, 1 października 2007, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sci-fi., kosmiczne, fantastyka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości