To może, skoro nie ma bardziej odważnych, ja zaryzykuję.
Jak to było w Shreku? 'Wybierz Panie trójkę!'?
Więc wybieram trójkę - najwięcej chyba na niej widać.
Według mnie jest to pojazd z wiosny (~ maja) 1944, produkcji Alketta, jeszcze z rolkami z bandażami gumowymi, ze 'średnim' tyłem kadłuba z korbą, z
Rundumsfeuer'em i drzwiami włazu ładowniczego odchylanymi na boki, z Saukopfem i z wystającymi śrubami mocującymi dach. Wzmocnienia błotników chyba tłoczone, ale napewno nie MIAG'owe z trójkątnym, pionowym żeberkiem wzmacniającym (dlatego Alkett). Jeśli data produkcji trafiona, to pojazd miał również dopancerzenie wieżyczki dowódcy, wieżyczka była stała. Dopancerzenie prawej strony przedniej płyty nadbudówki (na prawo od jarzma) mogło być już jednolite, spawane 80 mm. Oczywiście przednia płyta wanny kadłuba jednolita 80 mm. Oprócz gąsienic mocowanych po bokach nadbudowy, ma prawdopodobnie również gąsienice ochraniające jej przód (coś tam wystaje z prawej strony przodu). Hamulec wylotowy jeden z 'późnych', ale ciężko dostrzec który.
Podobny do Twojego, to na przykład ten 'ex-Fin' z Koblencji
http://www.andreaslarka.net/ps531039/ps531039.html (w monografii Kagero, na jednej z fotek widać, że ma rolki z bandażem) lub choćby ten
http://www.andreaslarka.net/ps531042/ps531042.html .
Jarek