Pan_Cerny napisał(a):Ale ekspres do kawy to Danielu mógłbyś jednak kupić i serwować ją klientom.
Daniel-Martola napisał(a):Foteli nie ma ale na dole w pakowalni są ze 2 wolne krzesła i leżanka
net_sailor napisał(a):i czy potem wyszedł stamtąd żywy...
net_sailor napisał(a):A czy to prawda, że te Twoje podziemia mają połączenie ze stacją metra?
Daniel-Martola napisał(a):Nie. To jest potwarz. Na razie doszliśmy do banku na rogu
pozdrawiam
subgrafik napisał(a):a nie narzekac bez sensu...
MARTOLA w regulaminie napisał(a):Ikona "dostępny" przy modelu jest informacyjna i może się zdarzyć, że model oznaczony jako "dostępny" jest już wyprzedany.
subgrafik napisał(a):Osobiscie polecam przeczytac regulamin sklepu,
Daniel-Martola napisał(a):Jedno nie uległo i nie ulegnie prędko zmianie: sklep nie jest stanem magazynowym gdyż na dziś jest to nie wykonalne.
Rafal napisał(a):Można się jeszcze spierać o sens słowa informacyjny. Zapewne chodziło o orientacyjny ale to już inna bajka.
Rafal napisał(a):sklep w chwili powzięcia informacji
faj3r napisał(a):Podejście do klienta delikatnie mówiąc mało poważne
faj3r napisał(a):Na allegro byłby już drugi negatyw
na wypadek, gdyby coś się zmieniło, zamieszczam screena
Daniel-Martola napisał(a):Wywołany do tablicy pozwolę sobie na 3 grosze.
Wszystko co napisane w regulaminie i o sklepie i w wątku tu w zasadzie wyjaśnia wszystko. Z kol.faj3r wymieniałem maile, ale powtórzę.
Aktualizacja stanów magazynowych na dziś jest niewykonalna ze względów technicznych. Sklep, ani stary ani nowy tego w zamyśle nie miał. Pewnie kiedyś, jak się zintegruje system księgowy ze sklepem to tak będzie ale na dziś nie jest.
Słowo dostępny oznacza, że towar:
a - jest na półce
b - jest w magazynie u importera lub producenta
c - jest oferowany przez producenta
Daniel-Martola napisał(a):Na allegro licytując zawierasz umowę kupna - nigdy na Allegro nie wystawiłem niczego czego fizycznie nie było.
Daniel-Martola napisał(a):faj3r napisał(a):Podejście do klienta delikatnie mówiąc mało poważne
w którym miejscu? Nie dostałeś odpowiedzi? Stan Twojego zamówienia się nie zmienił? Sprawdzałeś?
faj3r napisał(a):Gdybyś tak robił, to już dawno konto było by zablokowane.
faj3r napisał(a):Z całym szacunkiem, ale wyszczególnione przeze mnie pozycje na czerwono nie łapią się w ramy rozumienia słowa "dostępne" a co najwyżej "na zamówienie".
faj3r napisał(a):Nie stawiasz w sklepie na półce atrap i nie mówisz klientom - "oto model jaki możemy mieć".
faj3r napisał(a):polski sklep http://www.mojehobby.pl/ - mają informację co jest w sklepie dostępne a co nie. lepiej, zapisałem się do obserwowania konkretnego przedmiotu - i kiedy stał się dziś dostępny, zostałem o tym powiadomiony na maila.
faj3r napisał(a):i żeby nie było - nie jestem tylko klientem, który znudzony życiem marudzi na co wlezie. sam pracuję w handlu od kilku lat, i gdybym oferował produkty których nie posiadam, stracił bym klientów i wiem, że można sobie z tym radzić - z własnego doświadczenia.
faj3r napisał(a):Sam również nie piszę, że u Państwa zakupów robić nie chcę i nie będę - natomiast decydując się na to muszę mieć świadomość, że mam 30% szans na to, że produkt jest zupełnie niedostępny, oraz 30% na to, że poczekam na niego kilka tygodni - co daje 40% szans na to, że w ciągu tygodnia uda się sfinalizować transakcję.
To jest minusem sklepów, że ciężko jest przekazać światu opinię na ich temat, dlatego wpisałem się w tym wątku.
Powrót do polskie sklepy internetowe
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość