Odnośnie dostępności: też byśmy chcieli żeby było wszystko. I zawsze. I żebyśmy będąc w takiej samej sytuacji jak klient zamawiający u nas, zamawiając u importerów czy producentów dostawali co chcemy i co oferują w cenniku. Niestety tak nie jest. Nawet producenci nie mają nigdy wszystkiego. Czy to oznacza że dostajemy lub jest dostępna taka informacja że czegoś nie mają? Niestety nie. Zamawiamy i czekamy. Dobrze jak u części jest możliwość czekania na towar i otrzymania go jak będzie już dostępny. Niestety u większości można sobie zamawiać - tyle że nikt nie wie kiedy będzie.
Staramy się w przypadku braku, ewidentnego braku bez szansy na realizację w najbliższym czasie informować klienta. Nigdy nie robimy żadnych problemów w przypadku zmiany zamówienia, dodania czegoś czy rezygnacji. Nigdy nikt nie płaci za coś czego nie ma. A to drobna różnica w porównaniu do innych sklepów często przyjmujących płatności od razu po zamówieniu i zwracających potem pieniądze za to czego nie było. Złożenie zamówienia nie zmusza do płacenia. Do czasu aż zamówienie nie będzie gotowe, lub klient nie zdecyduje o jego realizacji czy zmianie. I tu niestety trochę marudzenia z naszej strony: część klientów składa zamówienie i zapomina. Nie loguje się, nie sprawdza stanu, nie kontaktuje nie odbierając maili. Więc jeśli klient niczego nie decyduje w przypadku braku lub konieczności oczekiwania my za niego decyzji nie podejmujemy.
Co do zamówienia ave to troszkę dawno było, kupiłeś nieco po cenach mocno wyprzedażowych, o zmianach byłeś informowany jak tylko my uzyskaliśmy informację, ale nie dostałeś figurek Dragona np. I tu właśnie sytuacja o której piszę: Dragon oferuje wszystko, zamawiajcie, będzie. Na pytanie kiedy - zobaczymy. Więc w ofercie jest bo nikt nie zna dnia ani godziny. Ot dostawa z wczoraj - przyjechały modele które były rok i więcej temu w dostawie. A weźcie katalog Dragona na 2010 - podobnie jak w poprzednim jest Leopard 2A4 w 72. A kto go widział???? Od 3 lat z górą modelu nie ma. I co powiedzieć Dragonowi czy dystrybutorowi że oferują a czeka się lata i nie ma?
Nie usprawiedliwiam się tylko przedstawiam Wam, jako i klientom i Kolegom jak wygląda sytuacja od naszej strony, jako sprzedawców. I z tego co mogłoby być lepiej też zdajemy sobie sprawę. I słuchamy uwag. Byle były uzasadnione, nie złośliwe i pisane ot aby dokopać bo jest okazja. Jak widzimy po ilości zamówień i zwiększającej się stale liczbie klientów 99% akceptuje to jak działamy i im to odpowiada. To że nie każdemu - takiego luksusu nie ma nikt i zawsze znajdzie się ktoś o innym zapatrywaniu komu coś się nie będzie podobać. Jego wola.
Odnośnie dostępności - wystarczy spytać mailem czy telefonicznie - odpowiadamy i wyjaśniamy co i jak jeśli ktoś u nas nowy.
A co do regulaminu - zawsze kupując w nowym sklepie się z nim zapoznaję. Każdy ma własne metody i wolę je poznać zanim kupię. A z racji pracy od 6 do 22 czy 23 codziennie nie mam szansy na zakupu w sklepach realnych. Kupuję w 2 sklepach będących 500-800m od mojego miejsca zamieszkania na wysyłkę
- śmieszne, nie? Ale i my mamy takich samych klientów.
pozdrawiam