Aleksander napisał(a):Flyzloty napisał(a):Meser jeszcze przejdzie ale iszak jest stanowczo za mały
To trzeba zrobić dwa
Dodać jeszcze ze dwa lub trzy I-16 i jeden TB-3 i będzie całkiem spore Zveno
Aleksander napisał(a):Flyzloty napisał(a):Meser jeszcze przejdzie ale iszak jest stanowczo za mały
To trzeba zrobić dwa
dewertus napisał(a):Aleksander napisał(a):Flyzloty napisał(a):Meser jeszcze przejdzie ale iszak jest stanowczo za mały
To trzeba zrobić dwa
Dodać jeszcze ze dwa lub trzy I-16 i jeden TB-3 i będzie całkiem spore Zveno
Flyzloty napisał(a):dewertus napisał(a):Aleksander napisał(a):Flyzloty napisał(a):Meser jeszcze przejdzie ale iszak jest stanowczo za mały
To trzeba zrobić dwa
Dodać jeszcze ze dwa lub trzy I-16 i jeden TB-3 i będzie całkiem spore Zveno
Tak mi przyszło do głowy, może liczyć jeden silnik za te 50km ojczyzny Puszkina?
Flyzloty napisał(a):Sam chcę zrobić HC 456 ze wzgladu na brytyjski kamuflaż.
shadowmare napisał(a):Jak ktoś nie ma pomysłu na model to przypominam, że coś takiego też walczyło wtedy:
shadowmare napisał(a):Jest konwersja do P-24 Mirage do kupienia za niewielką kase.
Jarek Gurgul napisał(a):mój pomysł
Jarek Gurgul napisał(a):Latająca Świnko, jeśli ktoś przez Ciebie podbierze mój pomysł, to znajdę Cię na końcu świata - nawet na Gwinei...
dewertus napisał(a):Flyzloty napisał(a):Sam chcę zrobić HC 456 ze wzgladu na brytyjski kamuflaż.
Nuda, jak już chcesz "brytola" to machnij HC-452 z "pełnym" żółtym nosem lub HC-458 z wąskim pasem kamo pomiędzy żółtym pasem na nosie a kołpakiem (który sam miał żółty "czubek")...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości