Jaho63 napisał(a):Krzyś, jak go obejrzałem, to się ucieszyłem, że nie kupiłem w Brnie tego MPM-a. Jeżeli nie będzie jakiejś niespodzianki wymiarowej to model wydaje się wart dobrej ceny. Ja się cieszę.
Dominik napisał(a):Tylko cena. Sugerowana 24,95$
K.Y.Czart napisał(a):Gdyby nie mało, wydaje mi się, subtelne linie i inne detale powierzchni, to byłoby, mimo ceny, bardzo dobrze.
MarCo napisał(a):Ogólnie, przed złożeniem - model zamiata MPM. Jedyne zastrzeżenia mam do silników - gondole wewnątrz, w widoku z przodu, za krawędzią natarcia płata, są puste - ale to mało widoczne i łatwe do "naprawienia".
Widać wyraźnie, że to nowa jakość u Dragona - dla większości modelarzy to co znajduje się w pudle, wystarczy do stworzenia pięknej miniatury. Model tak zaprojektowano , że tylko wymagający będą będą chcieli dokupić dodatki i coś poprawiać .
piotr dmitruk napisał(a)::shock:
Cena jak za 1:48!
Chyba można tą wersję przerobić na turbośmigłowego?
piotr dmitruk napisał(a)::shock:
Cena jak za 1:48!
K.Y.Czart napisał(a):piotr dmitruk napisał(a)::shock:
Cena jak za 1:48!
Chyba można tą wersję przerobić na turbośmigłowego?
Albo 1/72 MPM z żywicą . Jeśli myślisz o konwersji na Trent Meteora, w wersji żywicznej Unicraft Models, to ona jest do Airfixa i nie wiem jak z pasowaniem. Skrzydła w Airfixie mają inną grubość niż w MPM. Nie wiem jak z Dragonem. No i kabina w Trencie jest zupełnie inna, bo z Mk.I (otwierana na bok). Inny wiatrochron wymaga przeróbek przodu, a ten znowu w Airfixie i w MPM są inne. I znów nie wiem jak jest w Dragonie. Bez rzeźby się nie obejdzie. Ale to chyba dobrze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości