No więc jeśli MiG-21 miał takową blokadę to faktycznie złożenie się jej było by mało prawdopodobne. Pisałem tutaj o tym po prostu jako porównanie do MiG-29A który jest konstrukcją młodszą ( i wydawało by się bardziej zaawansowaną), a takowej jak mi powiedziano -NIE MA. A są na to jakieś kwity?
Pewnie s
ą ,jak wrócę z pracy postaram się zeskanować fragment instrukcj
i . Jedyna
mozliwość kiedy podwozie mogło się złożyć była wted
y , kiedy pilot po wylądowaniu zbyt szybko przestawił
dżwignię wypuszczania podwozia w położenie neutraln
e . Wtedy rzeczywiście
ćiśnienie oleju w
dżwignikach goleni nie zdążyło dopchnąć ich do takiego położeni
a , aby zaskoczyły zamki mechaniczne i podwozie rzeczywiście mogło się zacząć "podłamywa
ć ", A mówimy tu o
ćiśnieniu rzędu ok.20
0atmosfer, więc to dopchnięcie miało jednak odpowienią moc.
Jesli chodzi o 2
9 , nie ma
możliwosci przestawienia szybciej
dżwigni w położenie neutraln
e , bo takiego położenia nie ma.
Dzwignia moze być albo na
" wypuszczenie" albo na "schowan
e.Taka dodatkowa asekuracja. Ale nie jestem pewien czy jednak nie ma zamków mechanicznych, muszę to
sprawdzic, bo na logikę coś te golenie ,
dżwigniki utrzymuje w położeniu na
" wypuszczeni
e " po wyłączeniu s-ka i zaprzestaniu pracy pomp instalacji hydrauliczne
j.A tak na bok
u , zastanawiam się kiedy miłośnicy małych samolotó
w , czołgó
w , etc. śpi
ą ? Pozdrowienia od raczej
ogladacza , niz modelarza, ale to tez miłe
oglądac takie
male cudeńka