Enigma napisał(a):Doskonale rozumiem jak działają sklepy internetowe.
Enigma napisał(a):uczciwy sprzedawca podaje termin wysyłki ( wysyłamy w ciągu 24 godzin, wysyłamy w ciągu 7 dni, towar trudno dostępny – wysyłka w ciągu 40 dni). No ale jak klient ma informacje, że dostępny a za chwilę dostaję maila że towaru niema i niewiadomo kiedy będzie to nie czuję się zbyt fajnie.
Mac Eyka napisał(a):Stroju ja myślę, że ty normalnie jesteś reżyserem kina akcji.
Adam Obrębski napisał(a):Slash napisał(a):Przepraszam, że ... A teraz trzeba bronić zamku z piasku.
Tylko, że to już chyba przesada.Enigma napisał(a):" i miał czelność nie zapoznawać się z regulaminem.
Nic nie dam sobie uciąć, ale pewnie zakładając konto klika się coś w rodzaju "przeczytałem, akceptuję regulamin". A co do samej nieznajomości prawa... spytaj jakiegoś prawnika. Czasem kilku się tu pojawia. Oni mają takie ciekawe powiedzonka w tym temacie.
A ja wiem, a ja wiem! Mam z tego poprawke!!
Regulamin to wzorzec umowny i jako taki, przy umowie zawieranej z jego użyciem, także w przypadku sprzedaży konsumenckiej obowiązuje, jeśli tylko konsument ma możliwość bez problemu się z nim zapoznać.
Będzie 3?
pilex7 napisał(a):Przeczytałem wątek z dużą uwagą
Mac Eyka napisał(a):Autor wątku znalazł na stronie Martoli produkt w bardzo atrakcyjnej cenie. W późniejszych wypowiedziach przyznał się, że zna rynek modelarski, a jednak cena 35 - 40% niższa niż u konkurencji go nie zdziwiła. Wystarczyło zapytać się obsługi sklepu w formie maila czy GG o prawidłowość tej ceny.
Ja poprzez moją pomyłkę zamówiłem blaszki warte około 70zł. Przyczyną mojej pomyłki jest to że blaszki do jednego modelu występują pod nazwą „BF-109 F-2”, a do drugiego modelu jako „BF 109F-2”, no i zamówiłem nie te co chciałem. Uzyskałem informację ze sklepu, że zwrot jest możliwy, ale jest to dla sklepu kłopot bo zostaje ze zbędnym towarem.
...ma Pan możliwość zwrotu...
Decyzję proszę podjąć, nie wiąże się to z niczym.
I tak też Pan uczynił zamawiając nowe i nie odsyłając poprzednich.Jeżeli zestawy nie są odpakowane to zgodnie z tym co piszemy w dziale zwroty istnieje możliwość odesłania/zwrotu towaru.
Nowe blaszki musi Pan zamówić jako nowe zamówienie, dopisując w uwagach że odesłał Pan blaszki nam podając ich numery.
Na koniec jeszcze jedna uwaga do wyśmiewaczy z klienta który próbował upomnieć się o swoje prawa. Tak jakoś się składa, że modelarze dadzą sobie radę bez sklepów bo mogą robić swoje modele nawet z drewienek i blachy po puszce z piwem, natomiast sklepy bez modelarzy długo się nie utrzymają, może więc warto prowadzić dyskusję na merytorycznym poziomie.
rollingstones napisał(a):Mac Eyka napisał(a):Autor wątku znalazł na stronie Martoli produkt w bardzo atrakcyjnej cenie. W późniejszych wypowiedziach przyznał się, że zna rynek modelarski, a jednak cena 35 - 40% niższa niż u konkurencji go nie zdziwiła. Wystarczyło zapytać się obsługi sklepu w formie maila czy GG o prawidłowość tej ceny.
Maciek ale żartowałeś chyba teraz.
Powrót do polskie sklepy internetowe
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości