Kuba P. napisał(a):Świetne zdjęcie, dziękuję!
Ja trochę w rozjazdach jestem ale udało mi się troszkę pokleić i już widzę błąd Dragona - źle zrobili spawy między bocznymi ścianami kadłuba a płytą nad przekładniami. Na domiar złego ten zestaw albo już cierpi na skutek zużycia form albo nowe elementy właściwe dla późnej wersji są źle wymierzone - w każdym razie poprzedni StuG kleił się idealnie a tego muszę pasować i szpachlować
bartek72 napisał(a):No patrzcie - Dragon zrobił przód spawany na styk to niektórzy narzekali, że nie na zakładkę. Zrobili na zakładkę to Kuba przerabia na spawany na styk.
Jednej rzeczy nie rozumiem - ten model ma też przecież "starą" płytę nad transmisją (ramka D) oraz "stare" końcówki boków wanny (ramka B):
http://www.modelarmour.com/index.php?op ... &Itemid=60
Czy to by nie ułatwiło lekko sprawy?
bartek72 napisał(a):No patrzcie - Dragon zrobił przód spawany na styk to niektórzy narzekali, że nie na zakładkę. Zrobili na zakładkę to Kuba przerabia na spawany na styk.
Jednej rzeczy nie rozumiem - ten model ma też przecież "starą" płytę nad transmisją (ramka D) oraz "stare" końcówki boków wanny (ramka B):
http://www.modelarmour.com/index.php?op ... &Itemid=60
Czy to by nie ułatwiło lekko sprawy?
KrisFX napisał(a):Co do nowych elementów to dziwi mnie słabe spasowanie. Raczej nie powinna być to wina form bo pierwszy raz pojawiły się one właśnie w tym modelu, a potem jeszcze w Balck Knight. Zużycie form widać jak dla mnie na bokach kadłuba wokół wsporników rolek podtrzymujących widać odciśnięty kształt, coś czego w pierwszych Smart Kitach nie było.
Kuba P. napisał(a):KrisFX napisał(a):Co do nowych elementów to dziwi mnie słabe spasowanie. Raczej nie powinna być to wina form bo pierwszy raz pojawiły się one właśnie w tym modelu, a potem jeszcze w Balck Knight. Zużycie form widać jak dla mnie na bokach kadłuba wokół wsporników rolek podtrzymujących widać odciśnięty kształt, coś czego w pierwszych Smart Kitach nie było.
Wydaje mi się, że problem leży w płycie czołowej kadłuba, tej doklejanej na "nos" kadłuba od dołu i z przodu. Ona wygląda na odrobinę wykrzywioną u góry, krawędź nie jest prosta tylko lekko wypukła do środka, stąd szpary po bokach. Trzeba o tym pamiętać klejąc, żeby ją odgiąć i wyprostować. Ja sobie to skleję przy użyciu brutalnej siły i będzie git.
Kuba P. napisał(a):Ech, po tych gościach trzeba wszystko sprawdzać
Ta czołowa płyta to troszkę problem, bo jak ją pogrubisz to masz problem z tymi "przodami" do ścian bocznych wanny. Chrzanię, to 1 mm ale widać nie będzie. Grunt, że spawy będą ułożone proporcjonalnie i to da odpowiedni efekt.
Do tego właśnie nieco poprawiałem te dostawki, które zrobiłem przy górnej płycie nad przekładniami i zaciąłem się w palec aż miło.
Dziś nie lubię modelarstwa
Powrót do StuGmania - StuG III G (StuH) - mini projekt grupowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości