Jacek Bzunek napisał(a):czekam na żywicę SBS (polecam ) i dodatkowo blachę Eduarda.
Jacek Bzunek napisał(a):Cóż myślałem że Czarny + Macchi = C.205 REAF
Jacek Bzunek napisał(a):Nawet robiąc model prosto z pudełka pamiętaj że
- Hasegawa zapomniała o lufach karabinów w kadłubie,
Jacek Bzunek napisał(a):-stateczniki poziome są poprawne dla C.205 i późnych C.202 i wymagają wyprostowania krawędzi lotki aby były poprawne dla wczesnych C.202,
-na skrzydłach są zbędne dla C.202 pokrywy,
-malowanie wnętrza Verde Antycorosione jest typowe dla wczesnych/średnich C.202,
-w zestawie brakuje płyty pancernej za fotelem.
Najlepiej na początku wybrać konkretny egzemplarz. Tyle pamiętam z budowy rok temu mojego Folgore.
Jacek Bzunek napisał(a):Teraz przymierzam się powoli do C.205-czekam na żywicę SBS (polecam ) i dodatkowo blachę Eduarda.
Czarny napisał(a): Myślałem nad dowódcą 153 Grupy. Ewentualnie czy ktoś Was ma jakieś zbędne kalki do wczesnośredniego C.202?
Czarny napisał(a):Tak na marginesie, znacie jakieś włoskie firmy robiące dodatki do "tego co nas tu interesuje"? Żona wyprawia się do Rzymu więc mogłaby jakieś zakupy zrobić ;)
Jacek Bzunek napisał(a):Musiałbyś wysłać żonę do Kanady po koła i wydechy Ultracasta.
http://www.ultracast.ca/Aircraft%20Acce ... 0C.205.htm
Czarny napisał(a):Jacyś chętni?
Czarny napisał(a):Ewentualnie czy ktoś Was ma jakieś zbędne kalki do wczesnośredniego C.202?
Powrót do [GT] Aeronautica Italiana - Lotnictwo włoskie 1939-1945
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości