shivadog napisał(a):[color=#008000]
PS. Na pierwszym zdjęciu widać chyba koci włos.
Arcturus napisał(a): Malowanie - wciąż bez decyzji. W modelarstwie zwykle bardziej pociąga mnie sama maszyna jako konstrukcja, a nie historia pojedynczych egzemplarzy czy pilotów, dlatego malowanie dobieram najczęściej na podstawie czysto estetycznych doznań. W tym przypadku, dysponując trzema pudełkowymi malowaniami, skłaniam się ku jednemu z oliwkowozielonych, bo wydaje mi się że podkreśli ono piękną linię maszyny.
MIRO napisał(a):Witamy na pokładzie! Przydatny link http://www.ams.vr.it/PIER/AircWalkAround/Museo%20Vignadivalle/Fiat_G.55/Fiat%20G.55%20Centauro%20pag%2001.htm
MIRO napisał(a):
A to może coś egzotycznego? http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=6&t=46349 W razie czego kalki i żywiczny nos mam.
Arcturus napisał(a): Zaciekawiło mnie to, że przez wewnętrzne ściany komór podwozia widać "bebechy". W modelu te otwory są zasklepione (już to zresztą zrobiłem, bo sklejałem połówki skrzydeł). Wydaje mi się, że najprędzej były tam jakieś demontowane panele, żeby brud nie walił do środka...
MIRO napisał(a):Arcturus napisał(a): Zaciekawiło mnie to, że przez wewnętrzne ściany komór podwozia widać "bebechy". W modelu te otwory są zasklepione (już to zresztą zrobiłem, bo sklejałem połówki skrzydeł). Wydaje mi się, że najprędzej były tam jakieś demontowane panele, żeby brud nie walił do środka...
Według mnie było tak jak na tym muzealnym, czyli dziura, a mą wiarę podtrzymuje jeszcze ta fotka
MIRO napisał(a):Popracuj może troszkę nad podłogą. Trochę zbyt mocno to wyszło.
MIRO napisał(a): Uważaj na nos! On za diabła nie pasuje do kadłuba! Doklej najpierw górę, wklej osłony wydechów, a na końcu dół. Będzie szpara, ale to już można spokojnie zaszpachlować.
MIRO napisał(a):Jeszcze jedna rzecz. Skoro przyjmujesz moje rozwiązanie to przemaluj wnęki na Gunze H323/C323
Arcturus napisał(a): Podstawowy to taki, że w instrukcji pomylone są numeracje kadłubów i ja tego nie zauważyłem, przez co złożyłem sobie kadłub wersji późniejszej a nie Sottoserie 0.
Aleksander napisał(a):Arcturus napisał(a): Podstawowy to taki, że w instrukcji pomylone są numeracje kadłubów i ja tego nie zauważyłem, przez co złożyłem sobie kadłub wersji późniejszej a nie Sottoserie 0.
Możesz rozwinąć temat? Też się powoli przymierzam do tego Centauro i nie chciałbym pomylić kadłubów. Planuję go zrobić w wersji 353* Squadriglia, 20* Gruppo, 51* Stormo RA - ten na obrazku z pudełka. Który kadłub będzie dla niego poprawny?
Arcturus napisał(a):Czy to będzie kolor spodniej części kadłuba, czy wnęki mają swój własny? Pytam bo nie mam jeszcze schematu malowania.
Aleksander napisał(a):Możesz rozwinąć temat? Też się powoli przymierzam do tego Centauro i nie chciałbym pomylić kadłubów. Planuję go zrobić w wersji 353* Squadriglia, 20* Gruppo, 51* Stormo RA - ten na obrazku z pudełka. Który kadłub będzie dla niego poprawny?
MIRO napisał(a):Arcturus napisał(a):Czy to będzie kolor spodniej części kadłuba, czy wnęki mają swój własny? Pytam bo nie mam jeszcze schematu malowania.
Dokładnie tak. Góra to H37/C43 (brąz) i H79/C39 (piaskowy)
Arcturus napisał(a):Dzięki, no to komory pomaluję razem z całością. Żeby nie iść w koszty i nie kupować nowej farby spróbuję zmieszać ten odcień z Azure i białej (bo je mam), ten Czech tak robił.
Powrót do [GT] Aeronautica Italiana - Lotnictwo włoskie 1939-1945
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości