MarCo napisał(a):Nie, to taka fantazja typowa dla AZ. Niestety jest bardzo prawdopodobne że to będzie recykling. Pozostaje czekać na Eduarda, może nie zrypią foki tak jak się udało RV.
Intrygujące - pan Muzikant odezwał się w "swoim" wątku na forum u kolegów z Czech tłumacząc, że formy odkupiono* i wszelkie błędy po konsultacjach... skorygowano. Te Dory wyskoczyły im nagle, ba nawet boxarty przeszły pewną metamorfozę - zakładam, że publikowano pierwsze warianty w pośpiechu byle zdążyć przed weekendem [?]
Tak sobie pogdybię - pewne formy wzajemnego sondowania się nawzajem przez producentów zza południowej granicy są raczej pewne, skoro AZ Model wypuszcza te Dory i zapowiada przy okazji, że stanowić będą podstawę kolejnych - zaryzykuję, że jeśli Eduard dotknie foczego tematu w 1/72 to zacznie od wariantów krótkonosych.
Skoro R Vavrina formy sprzedał, to niestety zapewne zapowiadaną rodzinę Hohenjagerów odpuścił
Ciekawi mnie jak/czy te błędy z
RV Aircraft poprawiono - gdyby podzielono kadłub na dwie części*, serwując przednią w postaci oddzielnych elementów, to hm... wariant D15 stałby się chyba możliwym do realizacji... I kolejne wariacje na temat także
*EDIT* a jednak, dzięki uprzejmości jednego z kolegów z forum.modelweb.cz -nowa ramka zawierająca kadłub, golenie podwozia, grill chłodnicy itd [części poprzednio PE], poprawiona owiewka i co ciekawe żywiczne wydechy, chwyt powietrza i intrygujaco wyglądające wnęki podwozia w postaci jednego odlewu. Images courtesy and permission from
Milan Holzapfel - big thank you:)
Fly przyszedł i jakby w temacie pozamiatał, niemniej jednak AModel wyciąga:
A Special Hobby Northrop N-3PB: