PiterATS napisał(a):A ja tu widzę pewien brak konsekwencji. Z jednej strony cały spód kadłuba jest dosłownie zarzygany płynami z silnika, a z drugiej silnik i jego przewody, łoże, wydechy, dosłownie wszystko z bebechów jest czyściutkie, w stanie nieużywanym. Detale są bardzo dobre, ale malowanie jakby nieprzemyślane.
Ten silnik raczej miał to do siebie, że rzygał olejem do dołu, a to z powodu odwróconego V. Olej spływał wewnątrz po maskach i wyciekał przez otwór wylotowy chłodnicy oleju i po tylnych dolnych krawędziach masek silnika, a w konsekwencji brudził spód kadłuba i skrzydeł. Nie widziałem zdjęć z zarzyganym łożem lub wydechami. Na niektórych zdjęciach łoża są czyściutkie. Ale nie chcę się tłumaczyć. Może jestem w błędzie. Mimo wszystko dziękuję za pozytywny odbiór i komentarze. Może jeszcze jest miejsce na poprawki. Maski silnika i ściana za silnikiem są zarzygane olejem, ale niestety nie mam obecnie zdjęć z tego etapu budowy...
Ostatnio edytowano środa, 25 listopada 2015, 23:51 przez
Sebol, łącznie edytowano 4 razy