Pomogę Kubie.
Silniki są opisane w notkach na stronie Czerwonych Byków. W przypadku F4U to nawet sporo widać, ale przy P-38 weź i zgadnij
.
P-38 lata na Allisonach 111/113. Różnią się tylko kierunkiem obrotu wału - 113 jest lewoskrętny. Ten model stosowano na P-38L/M. Wygięta antenka pod belką to element współczesnego wyposażenia i nie mam pojęcia jakiego. W wojennych Lightningach w tym miejscu mocowano maszt anteny radia IFF.
Silnik F4U to CB-3. Silnik cywilny, nie stosowany w wojskowych samolotach. Montowany w Martinach 404 i Convairach 240. Bardzo charakterystycznym elementem rozpoznawczym jest instalacja zapłonowa. Niskonapięciowa, nigdy nie stosowana w Korsarzach. Cywilne silniki serii CB są bardzo popularne w latających warbirdach. Są dużo bardziej dostępne i pod każdym względem tańsze. Szczególnie CB-3 z jednobiegową sprężarką. Oczywiście osiągi samolotu są nieporównywalne z oryginałem, ale co to za przyjemność latać na 'wojennych pułapach'?