..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
barszczo napisał(a):Ochlastałem całe wnętrze na srebrno podobnie jak we wczesnych maszynach. Na płycie pancernej za głową pilota dorobione mocowanie zagłówka montowanego na wersjach Sea i wycięty otwór na pasy:
Potem pooglądałem w sieci trochę zdjęć muzealnego egzemplarza i poczytałem co nieco. Koloru Interior Green powinno być trochę więcej niż sugeruje instrukcja. Na pewno płyta pancerna, powierzchnie boczne i elementy kratownicy, podłogę zostawię srebrną. Następnie sięgnąłem po kupioną jakiś czas temu Hatakę C025 i zonk. Kolor zmienił się na coś pomiędzy RLM02, a RLM63. Poszukałem starej Pactry, niestety zaschła. Na szczęście znalazłem zbliżone Gunze H312, więc prace przez Święta pójdą dalej. A tak nawiasem mówiąc, kupiona w tym samym czasie Hataka C013 Mid Stone też zmieniła odcień, teraz bardziej przypomina RLM79. Jedynie C028 Azure Blue jest OK. Tu macie Hatakowy Interior Green w porównaniu do Gunze H312:
barszczo napisał(a):Wytrzepana na 25 stronę. Cały osad z dna rozmieszany, tak samo jak Mid Stone o którym pisałem. Musi jakaś felerna partia.
shadowmare napisał(a):zmiana koloru to jednak poważny problem.
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
..bo zawsze są i głupsi w społeczności...
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości