Druga fotka jest wiarygodna, wiem co mówię wylatałem na nim 864 godziny

Z tym że jest to stara wersja, jak chcesz mogę Ci porobić screeny z FSX, były by w HD ale inne malowanie.
bartek33365 napisał(a):Powracając do klap, zależy w jakiej odległości jest od pasa oraz czy już wylądował czy podchodzi różne ma kąty. Ja wykonuję wersje podchodzącego do lądowania.
To i tak ma wypuszczone na full, chyba że dopiero ustawia się na osi pasa i jest jeszcze dość daleko, ale wtedy podwozie schowane. Cytuję checklistę :
LANDING:
- Landing gear - down
- Landing speed 160 KIAS (Knots indicated Airspeed - czytaj węzłów)
APPROACH :
- speed : establish 220 KIAS
- flaps : 5-10 degrees
-speed : establish : 200
- flaps : 20 degrees
-speed: 180
- Landing gear : DOWN
Turning towards runway : set flaps 25 or FULL (tu zaczyna podejście do pasa)
Final Glideslope Descent :
- speed : establish 170 KIAS
Pominąłem takie rzeczy jak autopilot, aurobrake, anti ice itd...
Co do wypowiedzi Malionwskiego przed startem ma 10 stopni zwykle są wypuszczone już podczas kołowania żeby nie zajmować miejsca na pasie sprawdzaniem checklist.
Checklistę w PDF można pobrać tu :
http://www.faatest.com/simchecklists/fsx_b744.zipbartek33365 napisał(a):
Samolot jest tuż przed przyziemieniem klapy są bezdyskusyjnie na full.
Rysunek poglądowy (te na dole ), szukaj też jako klapy Fowlera :
