Silnik na zdjęciu z wiki seria C:
Tak wyglądał z przodu silnik w F8F-1B montowany fabrycznie i tak wyglądał w czasie służby tajskich samolotów. Na zdjęciu są braki, ale te sobie elegancko ogarniasz.
Silnik na zdjęciu F8F-2 z poprzedniego Twojego postu to 99W seria CB z niskonapięciową instalacją zapłonową. Nie montowano go fabrycznie na F8F. Używano tu serii C na jedynkach i serii E na dwójkach. Oba identyczne z przodu, jak ten z wikipedii.
Twój model silnika:
Instalacja niskonapięciowa jak w silnikach serii CA i CB, ale z błędami.Przewody zapłonowe rozmieszczone jak w instalacjach wysokonapięciowych. W niskonapięciowych z kolektora przewodów zapłonowych (zwróć uwagę na jego formę) wychodziło tylko po jednym przewodzie na cylinder i dopiero z transformatora na głowicy rozchodziły się dwa przewody do świec. Takiej instalacji nie spotykano na będących w służbie Bearcatach. To zresztą widać na fotkach tajskich F8F, ale przyznaję, że zerknąłem tylko na kilka.












