PrzemoL napisał(a): To co? Będzie skończony w tym roku?
No taki jest plan na dzień dzisiejszy...
Grzegorz2107 napisał(a):Przewody do chłodnicy powinny wchodzić i wychodzić. Jeden przewód wprowadza gorącą ciecz pompowaną do chłodnicy z dołu silnika, drugi wyprowadza ochłodzoną i kieruje do silnika rurą biegnącą do przodu.
Przednia rura jest zresztą widocznie na prawo ( patrząc od przodu) od osi symetrii.
Rzeczywiście konstrukcję wlotu/wylotu medium chłodzącego do chłodnicy trochę uprościłem
Chłodnica w gotowym modelu będzie opuszczona jeszcze troche niżej i liczę na to, że to miejsce nie będzie zbyt widoczne
Grzegorz2107 napisał(a):Przednia rura jest zresztą widocznie na prawo ( patrząc od przodu) od osi symetrii...
... chłodnica nie jest podparta. Na zdjęciu widać cztery podpory , ciężkiego w sumie urządzenia. Dwie krótkie skośne mocujące tył chłodnicy do zastrzałów i dwie długie bardziej pionowe mocujące chłodnicę do tych samych zastrzałów w ok. 1/3 wysokości, w miejscu zasłoniętym drugą rurą wydechową. W takim mocowaniu jakie proponujesz, chłodnica by odleciała przy minimalnych przeciążeniach...
Jest jeszcze drugie zdjęcie Lloyda pokazujące system chłodzenia z drugiej strony. Jak na to patrzę to wydaje mi się, że rury ukladu chłodzenia sa mniej wiecej w osi kadłuba, choć pewnosci nie mam. Nie mam żadnego zdjęcia od przidu lub z góry, na którym mozna jednoznacznie określić położenie układu chłodzenia w stosunki do osi kadłuba.
Te dwa krótkie tylne mocowania do zastrzałów dokleję jak już zastrzały będą zamontowane.