Re: Bf 109 G-2 Eduard 1/48
Napisane: poniedziałek, 12 czerwca 2017, 13:29
Wszystko fajnie Kubuś, widziałem ten filmik, jako demo działania super, ale nie wiele komuś pomoże. Klapy za chłodnicą nie są sterowane manualnie, tylko elektrycznie. I możesz mieć klapy opuszczone, ale górną klapę za chłodnicą otwartą do góry nad profil skrzydła - tylko dolna część będzie się poruszać z klapami do lądowania w dół... I też nie zawsze. Z resztą częściowo masz o tym napisane w tekście angielskim. I to jeszcze nie poruszyliśmy temat klapy na wlocie do chłodnicy.
Więc najprostsza do zrobienia pozycja klap bez rzeźby to ta którą zrobiłeś ostatnio na swoim Trop-ie / resp ta ze zdjęć, które podałem, lub zupełnie zamknięte klapy. Każda inna pozycja łączy się z odcinką przedniej klapy chłodnicy i ustawienie jej w pozycji otwartej.
To są pozycje klap które najczęściej widziałem na sprawnych samolotach, na ziemi:
Pozycje są orientacyjne.
Więc najprostsza do zrobienia pozycja klap bez rzeźby to ta którą zrobiłeś ostatnio na swoim Trop-ie / resp ta ze zdjęć, które podałem, lub zupełnie zamknięte klapy. Każda inna pozycja łączy się z odcinką przedniej klapy chłodnicy i ustawienie jej w pozycji otwartej.
To są pozycje klap które najczęściej widziałem na sprawnych samolotach, na ziemi:
Pozycje są orientacyjne.