Raportu ciąg dalszy.
Spit po wstępnym cieniowaniu dostał kokardy, choć...
Arkady72 napisał(a):Qrcze, wyplowienia na gornych kolorach kamuflazu wyszly rewelacyjnie. Jakzes to zrobil
Jacek Bzunek napisał(a):Bardzo, bardzo ładnie ale w/g monografii AJ-Press falista linia łączenia owiewki kabiny i kadłuba powinna być zaszpachlowana.
Daniel-Martola napisał(a):Do znaków robisz sam szablony czy masz gotowce zanabyte?
Daniel-Martola napisał(a):Arkady72 napisał(a):
Qrcze, wyplowienia na gornych kolorach kamuflazu wyszly rewelacyjnie. Jakzes to zrobil
Jak? Darek to robi normalnie, tak od niechcenia i po nocy
Darek Trzeciak napisał(a):cyferki (RFoP) będę wycinał
Co do techniki to kamuflaż rozjaśniłem miejscami farbami DG/DE nieco jaśniejszmi (z dodatkiem bieli) a następnie mocno rozrzedzonymi farbami podstawowymi poleciałem po całości kamuflażu.
Gujos napisał(a):Ale super, próbowałeś przecierać filcem/szmatkami czarny spód, ewentualnie okolice silnika gdzie mogły się pojawiać płyny eksploatacyjne?
Gujos napisał(a):Bardzo fajnie wyszły przejścia kolorów, czy granice kamuflażu są tym samym kolorem, czy też pociągnąłeś jakimś innym odcieniem.
Pozdr
Mariusz Jarzyna ze Szczec napisał(a):Są jednak podejrzenia, że Darekowi w dzieciństwie zamiast grzechotki dawano aerograf
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 74 gości