Aleksander napisał(a):W sumie to mam 4 Kobry - dwie edkowe (p-400 i P-39Q profi) i dwie Monogramu. Chętnie bym też dorzucił do kompletu przynajmniej jedną Hase.
Ten rozgrzebany IronDog to P-400 - zacząłem go robić w czasie strajku głodowego, ale musiałem przerwać z powodu przeprowadzki - znaczy budowę - strajk skończyłem wcześniej
. Płaty juz trochę zeszlifowałem. Co do malowania - jeszcze nie wiem - nie mogę się zdecydować - najchętniej coś z Nowej Gwinei lub Australii (jestem wielkim fanem tej okolicy !) ale z dodatkowymi kalkami krucho - jak na razie bardziej podchodzi mi AH736 Pilot - Norb Ruff, Milne Bay, New Guinea, 1943 - ale jest mnóstwo wątpliwości co do malowania, a edkowe kalki też nie są do końca poprawne.
Na pewno nie będę robił Sowietów, ani Włochów. Przynajmniej jedna z Monogramu będzie w takim malowanie jak twoje, ale jeszcze nie wiem kiedy (i czy wogóle)
Jacek Bzunek napisał(a):... Paćkam tym modelu a jak przyschnie ścieram.
Obrazek
Jacek Bzunek napisał(a):Iron Dog totalnie zmęczony wojną i dżunglą.
artro219 napisał(a):Faktycznie, mocno zmeczony
Jacek Bzunek napisał(a):Z kalkomaniami do P-39/P-400 jest bardzo kiepsko, nie licząc potrójnego zestawu Aeromastera. Jeśli masz model Eduarda wykorzystaj kalkomanie z zestawu. Mają poprawne kolory i co najważniejsze świetnie się kładą.
uruk-hai napisał(a):Najtrudniesza do zdobycie kalka wisiała 10 dni temu (mniej-więcej) na allegro - przez dwa tygodnie, się nikt nie interesował
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 77 gości