PZL P.7A 1/48 Broplan
Witam, jest to pierwsza moja relacja z budowy modelu, więc z góry przepraszam za wszelkie niedostatki. Na początek widok ogólny, z czym będziemy walczyć.



Impulsem do rozpoczęcia prac stał się zakup na Allegro silnika Bristol Jupiter 9 cylindrowego, który zawędrował do mnie aż ze stanu Alberta w Kanadzie. Dodatkowo udało mi się nabyć żywiczny zestaw waloryzacyjny do P7A/P11A. Prace rozpocząłem od silnika. Wyciąłem z waku osłonę silnika, następnie z drutu wykonałem dość misterny układ rur kolektora spalin, następnie na warsztat poszły zakończenia rur wydechowych. Osłona silnika będzie z zestawu waloryzacyjnego.

Zakończenie prac nad silnikiem to wykonanie popychaczy plus malowanko całości.


Następnie zabrałem się za kadłub. W dobie mini szlifierek wycinanie kadłuba to drobiazg. Na pierwszy ogień poszły osłony karabinów maszynowych.

W następnej kolejności przyszła pora na wyposażenie kabiny, gdzie bardzo pomocne okazały się elementy żywicznego zestawu waloryzacyjnego, oraz blaszki Part od P11C.






Uff chwilowo starczy:)


Impulsem do rozpoczęcia prac stał się zakup na Allegro silnika Bristol Jupiter 9 cylindrowego, który zawędrował do mnie aż ze stanu Alberta w Kanadzie. Dodatkowo udało mi się nabyć żywiczny zestaw waloryzacyjny do P7A/P11A. Prace rozpocząłem od silnika. Wyciąłem z waku osłonę silnika, następnie z drutu wykonałem dość misterny układ rur kolektora spalin, następnie na warsztat poszły zakończenia rur wydechowych. Osłona silnika będzie z zestawu waloryzacyjnego.

Zakończenie prac nad silnikiem to wykonanie popychaczy plus malowanko całości.


Następnie zabrałem się za kadłub. W dobie mini szlifierek wycinanie kadłuba to drobiazg. Na pierwszy ogień poszły osłony karabinów maszynowych.

W następnej kolejności przyszła pora na wyposażenie kabiny, gdzie bardzo pomocne okazały się elementy żywicznego zestawu waloryzacyjnego, oraz blaszki Part od P11C.






Uff chwilowo starczy:)


















