CzarekB napisał(a):No to kicha, ja tez mam w planach "5".
gzt napisał(a):Hmm, no to moze zmeinie numberek,...
...
Poszukam innych sylwetek, moze cos się znajdzie rownie ciekawego
Adam napisał(a):Z drugiej strony trzy podobnie malowane modele w jednym komkursie czy to nie za dużo?
Ale mam zgryz na urlopie .
CzarekB napisał(a):Trzeba odciąć górną cześć głowicy silnika.
Sam nad tym kombinowałem, niestety Eduard o tym zapomniał. No i wydaje mi się, ze pasujesz złą pokrywę, w zestawie są dwie, troszkę inne od siebie.
Czarek.
GrzeM napisał(a):Z tymi kolorami "świrków" to nikt nie wie, jakie były. Jedyne "konkretne" barwy "odcyfrował" O'Connor, ale tylko na podstawie rozmów ze specjalistą od tekstyliów z tamtych czasów, który nie miał jednak związku z producentem i nigdy oryginału nie widział.
Oczywiście kalki brazylijskie Felipe C. Mirandy (FCM) wyglądają podejrzanie (on w ogóle robi trochę zbyt jaskrawe kolory), ale w sumie nie są mniej prawdopodobne, niż wszystkie inne...
Za to kalki FCMa z oznaczeniami uwielbiam. Mają jedną fajną, wyjątkową cechę - można - bardzo delikatnie - zdjąć z nich po normalnym naklejeniu wierzchnią warstwę filmu, daje to fajny, bardzo realistyczny efekt. Ale wymaga ogromnej ostrożności.
GrzeM napisał(a):Za to kalki FCMa z oznaczeniami uwielbiam. Mają jedną fajną, wyjątkową cechę - można - bardzo delikatnie - zdjąć z nich po normalnym naklejeniu wierzchnią warstwę filmu, daje to fajny, bardzo realistyczny efekt. Ale wymaga ogromnej ostrożności.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości