Strona 1 z 5
Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 08:05
przez Marek Naja
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 18:34
przez dewertus
Czy kolega mógłby się podzielić informacją gdzie zanabył Curtissa H-75A z firmy Signum???
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 18:42
przez Mecenas...Kolekcjoner...
dewertus napisał(a):Czy kolega mógłby się podzielić informacją gdzie zanabył Curtissa H-75A z firmy Signum???
a czemu to jest takie istotne?
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 19:18
przez Jacek Bzunek
Hawk w wydaniu Academy jest ogólnie dostępny a więc musisz tęsknić za Signum bo kalki z tego zestawu mają wartość tylko w punkcie skupu makulatury.
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 19:31
przez dewertus
Mecenas...Kolekcjoner... napisał(a):a czemu to jest takie istotne?
Bo chętnie bym go nabył?..
Jacek Bzunek napisał(a):Hawk w wydaniu Academy jest ogólnie dostępny
Jakoś nie specjalnie mi się rzucał w oczy w sklepach, w których zwykle się zaopatruję... Kalki mnie nie interesują bo i tak bym robił Fina.
Czy twój model to sprzedawany przez Chematica Curtiss Hawk H/N? Wcześniej nie zwracałem uwagi na ten model bo sądziłem że można z niego zrobić tylko wczesna wersję ze stałym podwoziem (co zresztą sugeruje opis malowania)...
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 19:51
przez Jacek Bzunek
To może taki wszystkomający?
http://pwm.org.pl/viewtopic.php?f=14&t=14142Hobbycraft/Signum/Chematic sprzedawali Hawka 75O/M/N czyli argetyńskiego/chińskiego/tajskiego z silnikiem Wright R-1820. Francuskie H-75A1/2/3 miały silnik R-1830.
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 20:49
przez Jaho63
Fińskich A-4 było kilka. Podstawa to "francuskie" wersje.
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 20:53
przez zenon-król woźnych
Ten hawk z signuma jest beznadziejny(przynajmniej wersja ze stałym podwoziem),naprawdę szkoda pieniędzy...
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 21:01
przez Marek Naja
A ten mój to jest ze stałym podwoziem? Bo ten co ja mam to na jakoś specjalnie bidnego mi nie wygląda. A gdzie go można dostać, to nie wiem, ja go mam z drugiej ręki.
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 21:09
przez zenon-król woźnych
Marek Naja napisał(a):A ten mój to jest ze stałym podwoziem?
Nie
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 22:13
przez MIRO
dewertus napisał(a):Kalki mnie nie interesują bo i tak bym robił Fina.
Ten Signum miał też i fińskie malowanie. Tylko, że kalki były pancerne. Nic na nie nie działało.
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 22:17
przez Jacek Bzunek
MIRO napisał(a):Nic na nie nie działało.
Miałem Signuma z pierwszego tłoczenia kupionego w 1995. Do samolikwidacji kalek wystarczała trochę wody

Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 22:45
przez Mecenas...Kolekcjoner...
Marek Naja napisał(a):A ten mój to jest ze stałym podwoziem? Bo ten co ja mam to na jakoś specjalnie bidnego mi nie wygląda. A gdzie go można dostać, to nie wiem, ja go mam z drugiej ręki.
Ta wersja jest z chowanym podwoziem. Może zrb jeszcze zdjecie pudełka i wszystko będzie jasne
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 22:53
przez Jaho63
Na początku był zaprezentowany H-75A-3 nr.295 Marcela Legranda, więc wersja chyba nie podlega dyskusji?
Re: Hawki i Warhawki 1:48

Napisane:
sobota, 2 kwietnia 2011, 22:56
przez Mecenas...Kolekcjoner...
Jaho63 napisał(a):Na początku był zaprezentowany H-75A-3 nr.295 Marcela Legranda, więc wersja chyba nie podlega dyskusji?
A może latał na nim Georges Lemare...