Jaho63 napisał(a):Po zmontowaniu niewiele będzie widać to fakt, bo konstrukcyjnie pod siedzeniem, a raczej stopami pilota było pusto, tak że w wersji z oszkleniem mógł oglądać sobie fale. W Twojej wersji oszklenie pod zbiornikiem byłoby lekko niepotrzebne. Poszukam Ci jakiegoś przekroju.
Jaho63 napisał(a): Masz jakieś zdjęcie wewnątrz "komory" podwozia ale w kierunku silnika?
michalp78 napisał(a): Z tego co mi wiadomo do naszych czasów nie przetrwał niestety żaden samolot tej wersji. Ja bym stawiał, że ten zbiornik zasłaniał jednak okienko w większej części, a samego okienka w F2A-3 nie było od nowości. Przy okazji - Jaho, skąd informacja, że fabrycznie było, gdzie tak napisali? Nie znam żadnego zdjęcia, na którym widać okienko natomiast bez okienka znam.
Jeśli chodzi o kolory we wnętrz, to kabinę w swoim maluję na ciemnozielono "Dark Dull Green", wnętrze kadłuba na jakiś tam Green Zinc Chromate, a zagłebienia na koła (a może i całą płytę), golenie podwozia i jego komory na kolor spodu.
michalp78 napisał(a):bo właśnie dodanie wielkiego zbiornika kadłubowego było główną modyfikacją w F2A-3
michalp78 napisał(a):Ja bym stawiał, że ten zbiornik zasłaniał jednak okienko w większej części
michalp78 napisał(a):W "in action" piszą, że znajdowała się tam apteczka
hacz napisał(a):A czemu "Dark Dull Green", no i green zinc, a nie samo Zinc Chromate
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości