Aleksander011 napisał(a):Robię teraz Fw-190 D-13 w 1:32 i mam problem: różnice tablic przyrządów pomiędzy D-9 a D-13-są ale jakie dokładnie?Masz może coś- mam sporo zdjęć muzealnego egzemplarza, ale mało kokpitu....
Aleksander011 napisał(a):Plan budowy D-13
Mam 6 zestawów blach 4 Eduarda, 1 Eagle Files+1 Verlinden
3 zestawy żywiczne-ale wykorzystuje tylko części sterowe oraz pełna kabinę, przerabiam też wnękę silnika oraz posiadam rury wydechowe MoskitTech
Posiadam Maski i niezliczone kalki
1>dodać otwór pod działko w kołpaku-dorobić lufę
7>otwory i luki serwisowe, wlew paliwa-zgodnie z dokumentacją
8>opony podwozia głównego-bieżnikowane
10>klapy hamulca wewnętrznie pokryte sklejką-wykonać imitację
Mam pytanie- wyrzutnik flar-D 13 miał je również pod spodem?
Aleksander011 napisał(a):Co do zestawu Montex to naprawili ten błąd i dodają do zestawu już dwa bąbelki- rozmawiałem z Darkiem Korczyńskim i opowiadał, że ludziska to zauważyli i musiał dorobić odpowiednie cześć aby uzyskać tę wypukłość -będę pewnie umieszczał zdjęcia z budowy to będzie to widać!
Co do tych klap hamulca to ja tak to nazwałem -chodzi mi o klapy płata nośnego otwierające się ku dołowi tuż przy kadłubie D-9 miały użebrowania z blachy ,natomiast w D-13 wstawili tam sklejkę
No i następne pytanie -do czego ta kwadratowa dziura na środku??(na działko?)Zauważyłem ,że w Twoim kadłubie takową wykonałeś....
W przypadku konwersji Montex, autorzy pominęli bardzo ważny szczegół mianowicie wypukłości osłon silnika, które okrywały szerzej zamocowane łoże silnikowe.
Te wypukłości powinny znaleźć się na pokrywie skrzyni amunicyjnej dla działka silnikowego (ta przed kabiną) no i oczywiście na osłonach silnika.
Zwróć uwagę na to, bo to ważne i dziwię, że zostało pominięte.
Kabinka i detale wnetrza sa wielka niewiadomą i raczej opierac sie to bedzie na naszej wyobrazni i zachowanej szczatkowej dokumentacji.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 113 gości