![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Na razie jest kokpit i z grubsza poskładany i wstępnie przeszlifowany płatowiec.
![Obrazek](http://i176.photobucket.com/albums/w163/Snoop68/f4u/IMG_2495.jpg)
![Obrazek](http://i176.photobucket.com/albums/w163/Snoop68/f4u/IMG_2520.jpg)
![Obrazek](http://i176.photobucket.com/albums/w163/Snoop68/f4u/IMG_2523.jpg)
Malowanie będzie mało oryginalne VF-17 Ira C. Kepford. Cały czas zastanawiam się czy zrobić jakieś bardziej zaawansowane obicia czy raczej nówke nie śmiganą
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tomasz napisał(a):Hej, jeśli nie jest za późno, to wnęki podwozia w Corsairach miały kolor spodu, czyli w przypadku F4U-1A były najczęściej białe.
PiotrS napisał(a):zapytam jeszcze o samo podwozie - białe czy aluminium czy może szare jak to gdzieś wyczytałem?
Gienek napisał(a):Sprzeczne to nie bardzo ale jako podkład pod kamuflaż ZCY może robić![]()
Mnie zaniepokoiło coś innego. Na kadłubie na dole zostawiłeś otwór. Miejsce w którym w wersji 1 było okno a w wersji 1A blacha. Tak mi coś pachnie, że kombinujesz z szybkąa już po samej osłonie kabiny widać, że tak jak w opisie ma być 1A. Mam nadzieję, że się mylę.
Gienek napisał(a):Właśnie, zapodaj malowanie. Może znajdzie się jakaś fotka lub podobnego z okresu, jednostki itp. (czyli przez analogię). Założenie podstawowe to białe.
PiotrS napisał(a):Okienko oczywiście już wkleiłem ale jakoś wydłubię albo po prostu zaszpachluje.
Tak jak pisałem malowanie to klasyka gatunku
Gienek napisał(a):Wielu modelarzy wykonuje model z bardzo zużytą powłoką malarską. Jest to uzasadnione. Faktycznie samolot był "wyświechtany" (na zdjęciu też wyraźnie widoczne przetarcia do gołej blachy na krawędzi natarcia u nasady skrzydeł):
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości