MIG-23 MF Italieri 1/48

Budujesz model, chcesz przedstawić relację z postępów w pracy, zastanawiasz się jak coś zrobić - to miejsce dla Ciebie.

MIG-23 MF Italieri 1/48

Postprzez gzt » środa, 18 czerwca 2008, 13:57

Zauralem się powoli za mojego MIGa 23.
Zamierzam przerysować linie panelowe bo Italieri używało chyba rysunków które nie miały wiele wspólnego z tym samolotem. Niestety to chyba jedyna firma która wypuściła ten zestaw w 1/48.

Porównałem statecznik pionowy do rysunku i o zgrozo .... oto co zobaczyłem
Obrazek

Nie mam doświadczenia w "dodawaniu" materiału na taka skale. Brakuje tu chyba ze 4 mm.
Myślę żeby obciąć 2-4 mm od krawędzi natarcia, aby wkleić tam płytkę plastikowa z dopasowanym kształtem a następnie wypełnić to jakąś żywica.
Czy taki proces ma szanse powodzenia i nie rozsypie się za rok czy dwa ??

Jak pewnie wiedza Panowie, zacząłem ok roku temu i nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić, dlatego proszę doświadczonych w tej kwestii :) o pomoc.

Pozdrawiam
Grzegorz
Avatar użytkownika
gzt
 
Posty: 992
Dołączył(a): niedziela, 25 listopada 2007, 16:57
Lokalizacja: Massachusetts

Reklama

Re: MIG-23 MF Italieri 1/48

Postprzez wojtek_fajga » środa, 18 czerwca 2008, 15:12

Lepiej doklej tę nową krawędź natarcia po sklejeniu połówek statecznika i do klejenia użyj kleju, który rozpuszcza plastik, zamiast żywicy. Kleju nie żałuj i odstaw to potem na kilka tygodni żeby dobrze wyschło...
Ostatnio edytowano czwartek, 1 stycznia 1970, 02:00 przez wojtek_fajga, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
wojtek_fajga

Master od Tin
 
Posty: 2748
Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 14:22
Lokalizacja: EPBY

Re: MIG-23 MF Italieri 1/48

Postprzez gzt » środa, 18 czerwca 2008, 16:12

Dzięki Wojtku. Tak zrobię.
Pozdr.
Grzegorz
Avatar użytkownika
gzt
 
Posty: 992
Dołączył(a): niedziela, 25 listopada 2007, 16:57
Lokalizacja: Massachusetts

Re: MIG-23 MF Italieri 1/48

Postprzez Bercik » środa, 18 czerwca 2008, 20:25