Myślę ze niebawem pogoda wiosenna zagości na dobre i będzie można odbyć dziewiczy lot
a..rozpiętość to 1350cm :jupi2:




jacekkarolczak napisał(a):Bardzo zacny!!! witam kolegę po radyjku
Elektryczek jak mniemam? Cóż to jest za producent? Bo nie ukrywam że chodzą za mną makiety w tej skali. Obecnie na warsztacie D.VIII vel E.V również w 1:6. Pilot zestawowy czy nabywany osobno? Bo też się za jakimś niemiaszkiem rozglądam :
Tylu lądowań co startów. Jacek
PS. i taki mały prezencikhttp://www.youtube.com/watch?v=HgJikKyDw2c
jacekkarolczak napisał(a):Podsyłaj - na 99% wezmę...
No tak, tani nie był ale za to E-flite trochę posłuży. Mam nadzieję że ma amortyzowane podwozie? bez tego przy tej masie może być słabo. Chyba że tylko asfalcik...
waran napisał(a):Rysiek ty chyba pakt z diabłem zawarłeś i dobę przedłużył Ci do 48 h.
jacekkarolczak napisał(a):Noooo, ale Stearman - to był ewidentny tip stall... To nie wina modeluZwykła utrata siły nośnej i korek przez skrzydło. Za wolno...
Ten okres w lotnictwie też mi podchodzi. Yellow wings to jest to!
jacekkarolczak napisał(a):Świetny, to ten z HK? Bo właśnie taki do mnie jedzie z NL warehouseSzkoda tylko że jedynie 900mm...
Jak z jakością pokrycia? Bo słyszałem, że się trochę poprawiło. Co mu wsadziłeś za silnik? ja chcę dać 750kV, 160W i 11x8.
Latasz na 1300 mAh? Jak z wyważeniem? Bo takich pakietów to mam całe wiadro i wolałbym nie zmieniać tylko do niego...
jacekkarolczak napisał(a):Jeszcze Great planes go robi idento...
Koła to pikuś - sznur neoprenowy + balsa i już.
A Dualsky to jaki? kV, masa, moc?
Wyważenie też pikuś tylko mordka krótka...
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
