








Arcturus napisał(a):Generalnie lubię budować samoloty ładne, jednak czasami dla kontrastu pasuje też zrobić jakieś paskudztwo. Padło więc na Mustanga...
iras67 napisał(a):Arcturus napisał(a):Generalnie lubię budować samoloty ładne, jednak czasami dla kontrastu pasuje też zrobić jakieś paskudztwo. Padło więc na Mustanga...
Nagrozmoliłeś ten tekst po Noteckim Ciemnym w dużej ilości?. Poza tym podoba się bardzo.


macias13_84 napisał(a):Jedyne zdjęcia jakie kojarzę to te jak już zaliczył glebę gdzieś na Słowacji chyba, a tam to za wiele nie widać było

Arcturus napisał(a):macias13_84 napisał(a):Jedyne zdjęcia jakie kojarzę to te jak już zaliczył glebę gdzieś na Słowacji chyba, a tam to za wiele nie widać było
I to właśnie nazywa się "idealna dokumentacja"
LordDisneyland napisał(a):Arcturus napisał(a):macias13_84 napisał(a):Jedyne zdjęcia jakie kojarzę to te jak już zaliczył glebę gdzieś na Słowacji chyba, a tam to za wiele nie widać było
I to właśnie nazywa się "idealna dokumentacja"
Ale za to fajną dioramkę możesz zrobić![]()
http://www.airwarsk.sk/smith.html

Arcturus napisał(a):Jak malowane były felgi? Srebrny, tak jak golenie?... I czy przy opuszczonych klapach, powinno "wyłazić" przy kadłubie srebrne (na tej krawędzi klap, która przy podniesionych była niewidoczna?


LordDisneyland napisał(a):Bo to 52d Fighter Group , YellowTails...ale kraksa była w 1944, a nie wiem , kiedy te ogony po całości pomazali żółcią. Ponoć pod koniec wojny, ale to trza pytać jakiegoś speca od jankeskiego hi-viz

iras67 napisał(a):Znaki na skrzydłach mają obwódkę...
Jest fotografia na której widać ciekawą rzecz,otwierana część osłony kabiny jest niepomalowana alu. Widać też wydechy z osłonami.
Źródło net

Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
