Dassault Super Mystere B2 – AZmodel
Izraelski Harvard w zasadzie skończony, czeka na ostatni detal, wrzucam na warsztat więc kolejną maszynę z Magen Dawid na skrzydłach, Dassalt Mystere B2 z Az Model

Model od jakiegoś czasu w zasadzie jest niedostępny w sklepach, mi się udało dostać edycję przedstawiającą maszynę francuską w tygrysim malowaniu, dlatego wspomogę się kalkomaniami DP Casper Operation Moked – June 1967.

W weekend popracowałem nad żywicznym kokpitem. Składa się on z 3ch części, wanny z panelami bocznymi, ścianką tylną oraz drążkiem sterowym odlanym jako jeden element, fotelem pilota oraz tablicą przyrządów.

Wanna oraz tablica przyrządów pomalowane zostały przy pomocy aerografu farbą Black Grey Model Mastera, fotel natomiast malowany był pędzelkiem przy użyciu farb Vallejo Model Color. Następnie przyszedł czas na ożywianie kabiny.

Po zabezpieczeniu części Sidoluxem, na elementy czarne położony został Black Wash Vallejo, na fotel natomiast użyłem Brown Blue Wash od AK Interactive. Następnie wash został zabezpieczony matowym lakierem akrylowym od Vallejo, po czym poszedł srebrny suchy pędzel oraz gąbka. Na koniec pigment z Tamiya Weathering Master Set i ostatnia warstwa akrylu matowego Vallejo

Model od jakiegoś czasu w zasadzie jest niedostępny w sklepach, mi się udało dostać edycję przedstawiającą maszynę francuską w tygrysim malowaniu, dlatego wspomogę się kalkomaniami DP Casper Operation Moked – June 1967.

W weekend popracowałem nad żywicznym kokpitem. Składa się on z 3ch części, wanny z panelami bocznymi, ścianką tylną oraz drążkiem sterowym odlanym jako jeden element, fotelem pilota oraz tablicą przyrządów.

Wanna oraz tablica przyrządów pomalowane zostały przy pomocy aerografu farbą Black Grey Model Mastera, fotel natomiast malowany był pędzelkiem przy użyciu farb Vallejo Model Color. Następnie przyszedł czas na ożywianie kabiny.

Po zabezpieczeniu części Sidoluxem, na elementy czarne położony został Black Wash Vallejo, na fotel natomiast użyłem Brown Blue Wash od AK Interactive. Następnie wash został zabezpieczony matowym lakierem akrylowym od Vallejo, po czym poszedł srebrny suchy pędzel oraz gąbka. Na koniec pigment z Tamiya Weathering Master Set i ostatnia warstwa akrylu matowego Vallejo








