Nitowanie zakończone. Musiałem podwyższyć oszklenie, bo niestety nie pasowało.
kunu napisał(a):Ja jednak stwierdziłem (brak mi materiałów), że przesunięta powinna być ta przegroda, bo milimetr w bok osłona ma odpowiedni uskok, gdzie ta przegroda wchodzi bez problemu. Skoro dysponujesz materiałami to znaczy, że ta przegroda jednak jest dobrze i włazi na szybkę? Widać ten element na zdjęciach?
hacz napisał(a):kunu napisał(a):Ja jednak stwierdziłem (brak mi materiałów), że przesunięta powinna być ta przegroda, bo milimetr w bok osłona ma odpowiedni uskok, gdzie ta przegroda wchodzi bez problemu. Skoro dysponujesz materiałami to znaczy, że ta przegroda jednak jest dobrze i włazi na szybkę? Widać ten element na zdjęciach?
Niestety, masz rację i albo szyba jest za długa albo kabina. Cóż ciężko poradzić, opcją jest przycięcie kabiny, ale w tej skali trzeba byłoby spiłować tak ze trzy milimetry. Ja wolałem zostawić tak jak jest, dałem pilnikiem jedynie delikatny retusz ( ok 1mm).
Kolejny etap, dorabianie drobiazgów. Przewierciłem również miejsca uchwytów na końcu skrzydeł.
Aleksander napisał(a):Ponieważ stałem się szczęśliwym posiadaczem Blackburn Skua Mk.II tej samej skali (i firmy), z wielką ciekawością podgladam warsztat - czekam jeszcze na kilka zdjęć z montażu silnika - to była największa zagwozdka przy oglądaniu instrukcji na sucho.
Jacek Bzunek napisał(a):Tylko po co pilotowi Roca celownik?
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości