Aleksander napisał(a):Sprawdź najpierw - czasami te barwy na kalkach dziwnie zmieniają kolor na "prawidłowy" po położeniu na modelu - nie wiem jak to się dzieje (

), ale taki fenomen zauważyłem np. z kalkami z Kagero.
Trzymam kciuki!
Mam nadzieję.
Jacek Bzunek napisał(a):1. Plus za zamkniętą kabinę tzn. za doprowadzenie burt kabiny do stamu "zamknięcia".
2. Chłodnice silników AJABYM obszpachlował na krawędziach.

3. Kokardy spodnioskrzydłowe jakby za bardzo z przodu.
4. Ołszyn Grej w jakimś dziwnym 51 odcieniu.
Ad. 1 Dziękuję. To dzięki Twym wskazówką, gdyż podobnie jak w 48 i tu Eduard skopał model...Ale jak jest feszyn to feszyn i tylko ołpen kokpit rulez...Zamknięty jest pase...czy jakoś tak mi to wytłumaczono....Ale jako, żem staroświecki to uważam, że otwarcie kokpitu psuje piękne linie Spitfire'a.
Ad.2 Następnym razem, tzn. przy Ósemce coś z tym zrobię. Dzięki za zwrócenie uwagi.
Ad.3 Sprawdzę w mądrej książce i jakby cuś, to w Ósemce zrobię prawilnie.
Ad.4 Taki mi dał Gunze San...Ejksperymentowałem z blekbejsingiem i tak mnię wyszło.