Atlis napisał(a):Połączenie grzbietu i kadłuba wygląda być ok, niestety totalnym gównem jest pokrywa silnika z oddzielnym frontem.
Nie dość, że trzeba się męczyć z łączeniem połówek, to ten element jest szerszy od reszty pokrywy i oczywiście trzeba szpachlować.
Ale najwyraźniej nie jest to problem dla pro modelarzy, bo olał to jak Marcus Nicholls, tak Brett Green i obaj w tym miejscu zostawili widoczne łączenie...
Atlis napisał(a):Wiem, że niektóre miały, ale nie te z pudła i chyba ten PR też nie miał.
potez napisał(a):Poszli na skroty. Spity z Castle B miały tą linię podziału
potez napisał(a):Atlis napisał(a):Wiem, że niektóre miały, ale nie te z pudła i chyba ten PR też nie miał.
mk.I nie miały. Pierwsze z CB były mk.II no i potem mk.V. Ta cała siekanka z kadłubem ma tylko sens jesli wypuszcza mk.V, bo tam idzie inny ksztalt pod wiatrochron i tylko jeśli nie chcieli robic nowego kadłuba całego. W airfixie zrobili jeszcze glupiej, bo ta linia na polowkach kadłuba jest ale tak krzywo zrobiona, że i tak trzeba zaszpachlowac i wyciac nową
Dominik napisał(a):potez napisał(a):Poszli na skroty. Spity z Castle B miały tą linię podziału
Jedyny taki podział kojarzę z częścią Spitów IX. Na II nie widziałem.
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości