Strona 12 z 12

Re: Spitfire Mk.I, 1/48, Tamiya - inbox, warsztat

PostNapisane: sobota, 22 grudnia 2018, 18:57
przez Atlis
Kilka poprawek sprowadza się do zakupu worka średnio pasujących żywic i walki z materią. (kokpit, wnęki, wydechy, łopaty, kołpak, koła...)

To już wolę Surfem zaszpachlować nity Menga. Albo przeżyć idiotycznie rozwiazaną pokrywę silnika i wlotu powietrza Edka.

Re: Spitfire Mk.I, 1/48, Tamiya - inbox, warsztat

PostNapisane: sobota, 22 grudnia 2018, 20:17
przez potez
Tak jakby brassiny edkowe były super pasujące ;o)

Re: Spitfire Mk.I, 1/48, Tamiya - inbox, warsztat

PostNapisane: sobota, 22 grudnia 2018, 20:23
przez Atlis
Znacznie bardziej niż Airesy do Tamki.

Re: Spitfire Mk.I, 1/48, Tamiya - inbox, warsztat

PostNapisane: sobota, 22 grudnia 2018, 23:30
przez Murek
Świat według... Eduard is the best :mrgreen:

Re: Spitfire Mk.I, 1/48, Tamiya - inbox, warsztat

PostNapisane: sobota, 22 grudnia 2018, 23:35
przez potez
Atlis napisał(a):Znacznie bardziej niż Airesy do Tamki.

Dokłądnie tak samo, jak spieprzą odlewy to nie pasują. Poza tym to najlepsza wnęka podwozia jest z Vectora a nie z Airesa...

Re: Spitfire Mk.I, 1/48, Tamiya - inbox, warsztat

PostNapisane: niedziela, 23 grudnia 2018, 00:20
przez Atlis
Podobno jest Vector lepszy. W rękach nie miałem. Mam Aires wklejony w P-51B i nigdy więcej.

Re: Spitfire Mk.I, 1/48, Tamiya - inbox, warsztat

PostNapisane: niedziela, 23 grudnia 2018, 00:42
przez potez
Mam oba i nie ma porownania na korzyśc vectora. Poza tym jesli mnie pamiec nie myli to aires zamienil wneki i w pudelku z wneka do B jest wneka do D i vice versa.

Re: Spitfire Mk.I, 1/48, Tamiya - inbox, warsztat

PostNapisane: niedziela, 23 grudnia 2018, 10:41
przez wacus47
Z punktu widzenia rozwiązań konstrukcyjnych Meng jest znacznie lepszy. W Tamiyi przy wlocie powietrza mamy wszystko rozmyte i rozjechane. W Mengu jest to zaprojektowane sensowniej. To tak samo jak ze 109G Tamiyi i Eduarda. W Eduardzie trzeba ryc, w Tamiyi nie.
Kolejna wada Tamiyi - oszklenie, od razu do wymiany i to głównie przez rozwiązanie na etapie samego projektu - wyjątkowo durne. Poza tymi wadami model bardzo przyjemny.