Krzysiek Kowalik napisał(a):Na początek małpując mózgi z innego forum zabrałem się za poprawę nosa, który jest ponoć oklapnięty i trzeba go trochę podbić. Rozciąłem kadłub za rurami i wkleiłem paski gr. 0,75mm. To samo trzeba będzie zrobić ze skrzydłem żeby je pogrubić.
Krzysiek Kowalik napisał(a):Schodzimy ze stanu magazynowego. Zaczynam dłubać Meśka bo nimam żadnego na półce. Planuję zrobić maszynę z JG27, na której latał Ludwig Fransizket.
cris napisał(a):Krzysiek Kowalik napisał(a):Na początek małpując mózgi z innego forum zabrałem się za poprawę nosa, który jest ponoć oklapnięty i trzeba go trochę podbić. Rozciąłem kadłub za rurami i wkleiłem paski gr. 0,75mm. To samo trzeba będzie zrobić ze skrzydłem żeby je pogrubić.
Ciekawe możesz pokazać ,,źródło tego pomysłu"
Taki Jeden napisał(a):Krzysiek Kowalik napisał(a):Schodzimy ze stanu magazynowego. Zaczynam dłubać Meśka bo nimam żadnego na półce. Planuję zrobić maszynę z JG27, na której latał Ludwig Fransizket.
Hauptmann Ludwig Franzisket
Bercik napisał(a):Przymierz kokpit i oszklenie do połówek kadłuba. W moim egzemplarzu pasuje, delikatnie mówiąc, tak sobie.
marco2607 napisał(a):W tym modelu najlepszym rozwiązaniem będzie przeszczep silnika z ich wersji F lub skopiowanie nosa z modelu FM.
Krzysiek Kowalik napisał(a): Na początek małpując mózgi z innego forum zabrałem się za poprawę nosa, który jest ponoć oklapnięty i trzeba go trochę podbić. Rozciąłem kadłub za rurami i wkleiłem paski gr. 0,75mm. To samo trzeba będzie zrobić ze skrzydłem żeby je pogrubić..
Jarpen napisał(a):Nie znam dobrze tego modelu. Oglądałam tylko wypraski, wyglądają całkiem nieźle. Karykaturą raczej tego bym nie nazwał jedynie z powodu opuszczonego nosa o 0,3 mm. Większość pewnie nawet tego by nie zauważyła.
KR77 napisał(a):Kolega cris robi modele perfekcyjne redukcyjne
Powrót do Lotnictwo - warsztat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości