Właśnie skończyłeś model, chciałbyś go zaprezentować - poddaj go tutaj surowej krytyce Użytkowników.
przez Jaho63 » niedziela, 11 września 2011, 00:21
Grzegorz2107 napisał(a):a pokrywa silnika i zbiornika jest nadal w kamuflażu
Im dłużej patrzę w zdjęcia tym bardziej w to wierzę. No chyba, że faktycznie na lepszych fotach widać więcej. Ale ta ciemniejsza powierzchnia jeszcze przed rurami wydechowymi, sugeruje to rozwiązanie:
http://s362974870.onlinehome.us/forums/air/index.php?showtopic=173998
Można już połączyć nPWM ze SF. Wcale nie ma wielkiej różnicy!
-

Jaho63
-
- Posty: 6217
- Dołączył(a): niedziela, 22 marca 2009, 00:39
przez Grzegorz2107 » niedziela, 11 września 2011, 09:15
Jaho63 napisał(a):Grzegorz2107 napisał(a):a pokrywa silnika i zbiornika jest nadal w kamuflażu
Im dłużej patrzę w zdjęcia tym bardziej w to wierzę. No chyba, że faktycznie na lepszych fotach widać więcej. Ale ta ciemniejsza powierzchnia jeszcze przed rurami wydechowymi, sugeruje to rozwiązanie:
http://s362974870.onlinehome.us/forums/air/index.php?showtopic=173998
To co czyni taki układ możliwym jest też blady cień granicy między DG i OG zaraz za kołpakiem.
Oraz oczywiście element funkcjonalny, zgapiony od Amerykanów, czyli powierzchnia matowa, osłabiająca odbicia światła przed kabiną pilota.
-

Grzegorz2107
-
- Posty: 3305
- Dołączył(a): środa, 19 września 2007, 16:19
Powrót do Lotnictwo - galeria ukończonych modeli
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości